Σύνδεση

Featured

Τι δεν έχει το εσωτερικό του νέου, ηλεκτρικού Hyundai Ioniq 5;

Η Hyundai έχει μπει στη τελική ευθεία για την παρουσίαση του Ioniq 5, του νέου της ηλεκτρικού μοντέλου, που θα γίνει την ερχόμενη Τρίτη 23 Φεβρουαρίου. Και ως είθισται δίνει στη δημοσιότητα teasers -αυτή τη φορά και από το εσωτερικό του.

Από όσο μπορούμε να δούμε από την κατοχή του θα διαθέτει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων που θα αποτελεί ενιαίο σύνολο με την οθόνη του συστήματος infotainment, θυμίζοντας και τη διάταξη που χρησιμοποιεί η Mercedes στα προσθιοκίνητα μοντέλα της.

Από και κει πέρα υπάρχουν ακριβώς από κάτω φυσικοί διακόπτες τουλάχιστον για το σύστημα κλιματισμού, ενώ αυτό που δεν υπάρχει είναι το κάθετο τμήμα  μιας συμβατικής κεντρικής κονσόλας. Έτσι δεν υπάρχει οπτικός διαχωρισμός του χώρου που αντιστοιχεί στον οδηγό από αυτόν του συνοδηγού, στοιχείο που παραπέμπει σε μερικές δεκαετίες πριν, ενώ ταυτόχρονα δημιουργείται και μια αίσθηση μεγαλύτερης ευρυχωρίας και άνεσης.

Ταυτόχρονα ο οδηγός και οι επιβάτες του Ioniq 5 μπορούν εύκολα να εισέλθουν και να εξέλθουν από την καμπίνα και από στις δύο πλευρές ακόμη και όταν αυτό είναι σταθμευμένο σε στενό σημείο, δεδομένου ότι το καινοτόμο επίπεδο δάπεδο επιτρέπει στην κεντρική κονσόλα, που ονομάζεται Universal Island να μετακινείται εμπρός και πίσω. Αυτό αποτελεί μια θεμελιώδη αλλαγή λειτουργίας της συμβατικής κεντρικής κονσόλας προσφέροντας μεγαλύτερη λειτουργικότητα από ένα στατικό κουτί αποθήκευσης.  

Μια ακόμη καινοτομία του Ioniq 5 αποτελούν τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα καθίσματα στο εμπρός μέρος. Τα καθίσματα στρέφονται στη βέλτιστη γωνία, προσφέροντας μια απίστευτη αίσθηση ευελιξίας στον επιβάτη. Ταυτόχρονα μειώθηκε το πάχος τους κατά περίπου 30%, γεγονός που παρέχει περισσότερο χώρο στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων και επιτρέπει σε όλους τους επιβάτες να προσαρμόζουν τον εσωτερικό χώρο σύμφωνα με τις ανάγκες τους.

Από και και πέρα ο επιλογέας κατεύθυνσης κίνησης είναι μάλλον ο κάτω και πιο ογκώδης στην κολώνα του τιμονιού. Το πιο πιθανό είναι πως αυτόν θα γίνεται η επιλογή της όπισθεν, μιας και το Ioniq θα είναι μάλλον έτοιμο για εκκίνηση με το που μπαίνεις, όπως συμβαίνει και με τα VW ID.3 και Honda e.

To ολοκαίνουργιο Hyundai Ioniq 5 που θα βασίζεται στο νέο, ειδικό για την ηλεκτροκίνηση πλαίσιο του Κορεάτικου ομίλου, θα έχει καταρχήν δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε άξονα οπότε θα είναι και τετρακίνητο- με συνδυαστική απόδοση 313 ίππων. Η αυτονομία του θα φτάνει τα 450 χιλιόμετρα και το 0-100 θα ολoκληρώνονται σε περίπου 5,3 δεύτερα.

Στην πορεία θα προστεθεί και μια βασική έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured