Σύνδεση

Featured

Fiat: επίσημα το 500 Electric 3+1 που απέκτησε μια ακόμα πόρτα. Βασική έκδοση η Action με πιο μικρή μπαταρία

Το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό Fiat 500 θα κυκλοφορήσει σύντομα και στην ελληνική αγορά με την επιδοτούμενη τιμή να κυμαίνεται λίγο πάνω από τις 30.000 ευρώ (οι επίσημες τιμές αναμένονται στο άμεσο μέλλον), ενώ απέκτησε και μια νέα έκδοση αμαξώματος που προορίζεται αποκλειστικά για αυτό.

Πρόκειται για την «3+1» η οποία έχει αποκτήσει μια επιπλέον πόρτα πίσω, από την πλευρά του συνοδηγού, η οποία ανοίγει με αντίθετη φορά.  Όπως στο πρώτο 500 του 1957 δηλαδή, του οποίου οι πόρτες άνοιγαν με αντίθετη φορά (προς τα πίσω), ενώ η επιστροφή του μοντέλου στις ρίζες του δημιούργησε μια όμορφη σύνδεση μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος. Το αποτέλεσμα είναι μια νέα έκδοση που θα είναι διαθέσιμη, τόσο στην hatchback, όσο και στην cabrio εκδοχή, η οποία δεν θα είναι ούτε ένα εκατοστό μεγαλύτερη από της τρίθυρες εκδόσεις.

Η τρίτη «μικρή πόρτα» ανοίγει όπως είπαμε με αντίθετη φορά και λόγω της απουσίας της μεσαίας κολόνας επιτρέπει την πιο εύκολη είσοδο στο πίσω κάθισμα, αλλά και την ευκολότερη τοποθέτηση πραγμάτων όπως το παιδικό κάθισμα. Με το κλείσιμο της πόρτας δεν υπάρχει διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα 500. Το ίδιο στιλ, το ίδιο μέγεθος και με μια αύξηση του βάρους μόλις κατά 30 κιλά που δεν επηρεάζει στο ελάχιστο την οδική συμπεριφορά ή την κατανάλωση ενέργειας.

Σε επίπεδο ασφάλειας αξίζει να αναφερθεί ότι η «μικρή τρίτη πόρτα» μπορεί να ανοίξει μόνο όταν έχει ήδη ανοίξει η εμπρός πόρτα, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ότι οι πίσω επιβάτες δεν θα την ανοίξουν κατά λάθος.

Το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 «la Prima» ξεχωρίζει χάρη στα φουλ LED φώτα, τους δίχρωμους τροχούς των 17 ιντσών και τις νίκελ λεπτομέρειες στο αμάξωμα. Τα καθίσματα, το ταμπλό και το τιμόνι έχουν επένδυση από οικολογικό δέρμα, ενώ πλήρης είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που περιλαμβάνει τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), όπως:

  • Ενεργό σύστημα Cruise Control (iACC) με λειτουργία διατήρησης κίνησης στη λωρίδα κυκλοφορίας
  • Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας
  • Σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων
  • Σύστημα πρότασης ιδανικής ταχύτητας
  • Σύστημα ελέγχου κίνησης στη λωρίδα κυκλοφορίας
  • Πίσω κάμερα υψηλής ευκρίνειας με δυναμικές γραμμές κίνησης
  • Σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης 360° και σύστημα επόπτευσης τυφλών σημείων
  • Αυτόματα φώτα και καθαριστήρες
  • Σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης
  • Ηλεκτρικό χειρόφρενο

 Τα παραπάνω στοιχεία προσφέρουν –για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο πόλης- δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Παράλληλα η έκδοση εφοδιάζεται με αυτόματο σύστημα κλιματισμού, σύστημα ταχυφόρτισης 85 kW και καλώδιο Mode 3 των 11 kW για φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιο δίκτυο. Σε επίπεδο συνδεσιμότητας, το νέο σύστημα πολυμέσων UConnect 5 περιλαμβάνει: οθόνη 7,0 ιντσών TFT στο ταμπλό, οθόνη αφής 10.25 ιντσών με σύστημα πλοήγησης, ψηφιακό ραδιόφωνο, ασύρματη σύνδεση mirroring με Apple CarPlay και Android Auto, ασύρματη φόρτιση και το Uconnect Box (σύστημα τηλεματικών υπηρεσιών).

Το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 θα είναι επίσης διαθέσιμο στις εκδόσεις Passion και Icon, καθώς και στη βασική Action. Η τελευταία δεν θα έχει τη μπαταρία των 42 kWh των άλλων δύο αλλά μια μικρότερη με ενεργειακή χωρητικότητα 23,8 kWh, προκειμένου και η τιμή της είναι πιο προσιτή. Έτσι η αυτονομία της θα είναι 180 χιλιόμετρα κατά WLTP -οι δύο άλλες εκδόσεις θα μπορούν να καλύψουν θεωρητικά μέχρι και 320 χιλιόμετρα- ο ηλεκτροκινητήρας της θα αποδίδει 100 ίποους (έναντι 120) και η τελική της ταχύτητα θα περιορίζεται στα 135 χλμ./ ώρα αντί για τα 150 των πιο ακριβών εκδόσεων του ηλεκτρικού 500. Επίσης θα μπορεί να φορτίζει με ταχυφορτιστή ισχύος έως 50 kW και όχι 82 kW όπως οι πιο πλούσιες και ακριβές εκδόσεις.

[ngg src=”galleries” ids=”5432″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured