Σύνδεση

Featured

Hyundai i10: αυτή είναι η καινούργια γενιά του, στην Ελλάδα στις αρχές του νέου έτους

Διαδικτυακή πρεμιέρα λοιπόν για το καινούργιο i10 της Hyundai που φυσικά θα δώσει το παρόν και στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Όπως βλέπουμε και από τις επίσημες φωτογραφίες ο επιτυχημένος σχεδιασμός της τρέχουσας γενιάς έχει εξελιχθεί και εκσυγχρονιστεί, ενώ χαρακτηριστική είναι η μάσκα με τους ενσωματωμένους προβολείς αλλά και οι προβολείς αυτοί καθαυτοί. Επιτυχημένες είναι και οι αλλαγές στο πίσω μέρους του νέου μίνι, ενώ ένα στοιχείο αναγνώρισης είναι και οι πίσω πόρτες, η βασική γραμμή των οποίων ανασηκώνεται προς την πίσω κολώνα.

Από πλευράς διαστάσεων το μήκος είναι περίπου ίδιο με αυτό του τρέχοντος μοντέλου (3,67 μέτρα), ενώ αντίθετα το πλάτος έχει μεγαλώσεις κατά 20 χιλιοστά, φτάνοντας συνολικά τα 1,68 μέτρα και το ύψος έχει μειωθεί αντίστοιχα κατά 20 χιλιοστά (1,48 μέτρα). Οι αλλαγές αυτές έχουν κάνει τις αναλογίες του μικρότερου των Hyundai πιο ελκυστικές, ενώ βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική του, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί από το 0,32 στο 0,31. Σε ότι αφορά τους χώρους ενδεικτικά είναι τα 252 λίΟι διαστάσεις είναι περίπου ίδιες με του τωρινού i10 (μήκος στα 3.670 μέτρα) με εξαίρεση το πλάτος που έχει μεγαλώσει κατά 20 χιλιοστά (συνολικό 1,680 μέτρα), ενώ αντίθετα η οροφή έχει χαμηλώσει κατά επίσης 20 χιλιοστά (συνολικό ύψος 1,480 μέτρα).

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η ουσιαστικά ενιαία επιφάνεια που δημιουργεί ο πίνακας οργάνων με την τοποθετημένη ουσιαστικά πάνω στο ταμπλό οθόνη αφής του συστήματος infotainment. Οι δυνατότητες διασύνδεσης με smartphones είναι πλήρεις, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα συστήματα υποβοήθησης, καθώς στάνταρ είναι τα Forward Collision-Avoidance Assist με ραντάρ στον εμπρός προφυλακτήρα, Driver Attention και Lane Keep Assist. Από κει και πέρα θα υπάρχει δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphones, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη επιλογή της μεγάλης σκάλας των προβολέων. Οι χώροι εξασφαλίζονται από το μεταξόνιο των 2.425 χιλιοστών, ενώ το μέγεθος του πορτμπαγκάζ είναι τουλάχιστον 252 λίτρα.

Το νέο Hyundai i10, που βασίζεται στο πλαίσιο που χρησιμοποιείται και στο Picanto, θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες που επίσης μας είναι γνωστοί από το αντίστοιχο Kia: τον τρικύλινδρο 1.0 MPi με 67 ίππους και 96 Nm και τον τετρακύλινδρο 1.2 MPi με 84 ίππους και 118 Nm. Και οι δύο θα συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο είτε με αυτοματοποιημένο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ στάνταρ θα είναι το σύστημα start stop (ISG). Κατά πάσα πιθανότητα θα υπάρχει και μια έκδοση με τον turbo των 1.000 κυβικών του ομίλου, ενώ από πλευράς αμαξωμάτων θα υπάρχει, εκτός απροόπτου και μια έκδοση με crossover στοιχεία στα πρότυπα του Picanto X-Line.

Το νέο Hyundai i10 αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2020.

[ngg src=”galleries” ids=”4843″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured