Σύνδεση

Featured

Το νέο Honda HR-V είναι cool!

Με το νέο HR-V e:HEV η Honda δηλώνει το παρόν σε μια κατηγορία, αυτή των C- SUV, που αποτελεί τα τελευταία χρόνια την πιο σημαντική συνολικά της αγοράς. Μια κατηγορία στην οποία ο ανταγωνισμός είναι πολυπληθής και ισχυρός και αυτός είναι και ο λόγος που η ιαπωνική εταιρεία επέλεξε να το κάνει με το δικό της και πάντα ιδιαίτερο τρόπο.

Κάτι που απεικονίζεται τόσο στην αισθητική του, εντός και εκτός όσο και στο σύστημα πρόωσής της.

Το νέο HR-V λοιπόν αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής της νέας αισθητικής της Honda, που φυσικά υιοθετήθηκε και στο επίσης καινούργιο Civic που ακολούθησε.

Αυτό που προσέχει κανείς είναι η χαρακτηριστική και εμφατική μάσκα σε συνδυασμό με λεπτούς LED προβολείς, συνολικά καθαρές γραμμές και ένα σχετικά μακρύ καπό που συμβάλλει και αυτό με τη σειρά του, όπως και η φωτεινή λωρίδα στο πίσω μέρος, στη δημιουργία μιας πιο premium εικόνας.

Από πλευράς διαστάσεων το HR-V των 4,34 μέτρων -η βάση του είναι το πλαίσιο Global Small Platform- κατορθώνει να συνδυάζει την ευελιξία ειδικά μέσα στην πόλη με τους άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες. Ακόμα και αν στο πίσω κάθισμα μετακινούνται τρεις.

Τα 355 λίτρα του πορτμπαγκάζ δεν εντυπωσιάζουν ευθύς εξαρχής, όμως υπάρχουν πρακτικές και έξυπνες επιλογές που προσφέρουν λύσεις και πρακτικότητα. Η μια από αυτές είναι η ελαστική εταζέρα και η δεύτερη και σαφώς πιο σημαντική τα Magic Seats, τα ανεξάρτητα πίσω καθίσματα με τις πολλαπλές διαμορφώσεις που διευκολύνουν τις μεταφορές ακόμα και αντικειμένων μεγάλου όγκου ή μεγάλων διαστάσεων, όπως ποδήλατα.

Εκεί οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Honda έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά είναι στη σχεδίαση του ταμπλό. Που ξεχωρίζει τόσο με την αισθητική όσο και με την πολύ καλή, σχεδόν άριστη, εργονομία του. Τα πάντα βρίσκονται εκεί που περιμένει και που θέλει κανείς να είναι, διευκολύνοντας κατά πολύ όχι μόνο τον οδηγό αλλά και τους επιβάτες.

Η Honda ακολούθησε όπως είπαμε ο δικό της δρόμο και στο σύστημα πρόωσης του. Το οποίο είναι αποκλειστικά υβριδικό και αποτελείται από ένα ατμοσφαιρικό, τετρακύλινδρο σύνολο i-VTEC 1.500 κυβικών που αποδίδει 107 ίππους και συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Ο ένας και πιο μικρός λειτουργεί ως γεννήτρια, ενώ ο δεύτερος και πιο μεγάλος, με απόδοση 131 ίππων και 252 Nm βρίσκεται στον εμπρός άξονα.

Από που προέρχεται η ροπή που κινεί τους εμπρός τροχούς εξαρτάται από το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλεγεί  (EV, Hybrid και Engine Drive) και στην πράξη λίγο ενδιαφέρει τον οδηγό. Αυτό που σίγουρα τον ενδιαφέρει, ειδικά αυτήν την περίοδο, είναι πως μέσα στην πόλη η μέση κατανάλωσή του μπορεί να κυμαίνεται και γύρω στα 5,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Συνολικά θα πρέπει να προσπαθήσετε για να ξεπεράσετε τα 6,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ειδικά από τη στιγμή που και ο χαρακτήρας του HR-V δεν είναι αυτός ενός αυτοκινήτου που σε προκαλεί να αναζητήσεις τα όρια. Είτε τα δικά του είτε τα δικά σου.

Αυτό φαίνεται και από το (χαρακτηριστικό) θόρυβο και τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου e-CVT που σου θυμίζει ανά πάσα στιγμή πως οι καιροί έχουν αλλάξει και το HR-V είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στα τρέχοντα δεδομένα.

Για την ιστορία το 0-100 ολοκληρώνεται σε 10,6 δεύτερα και η τελική του φτάνει τα 170 χλμ./ ώρα, καθώς περιορίζεται ηλεκτρονικά σε αυτά τα επίπεδα.

Τη συγκεκριμένη λογική ακολουθεί και η ανάρτηση που είναι σαφώς προσανατολισμένη προς την άνεση. Έτσι απορροφά τις περισσότερες από τις κακοτεχνίες των δρόμων, ενώ οι εγκάρσιες θέτουν δύσκολα στον πίσω ημιάκαμπτο μόνο αν είναι μεγάλες.

Σε δρόμο με διαδοχικές στροφές πάντως το HR-V δεν γίνεται κουραστικό μιας και η ανάρτησή του κατορθώνει και τις μετακινήσεις του αμαξώματος να ελέγχει καλά και να περιορίζει ικανοποιητικά τις κλίσεις στις στροφές. Στις εθνικές οδούς τα πράγματα είναι ακόμα πιο άνετα και ξεκούραστα.

Cool λοιπόν το νέο Honda HR-V e:HEV όπως είναι η πλήρης επωνυμία του, τόσο αισθητικά όσο και οδηγικά. Όσο για την τιμή του υπολογίστε από 33.800 ευρώ.

Honda HR-V e:HEV
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.340×1.790×1.582 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.610 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 335- 1.305 λίτρα
Βάρος: 1.455 κιλά
Κινητήρες: 1.498 κ.εκ., 4 κύλινδροι, ατμοσφαιρικός-  Ηλεκτροκινητήρας 1 στον εμπρός άξονα- Ηλεκτροκινητήρας 2
Ισχύς: 107 PS/ 6.000- 6.400 σ.α.λ.- 131 PS
Ροπή: 131 Nm/ 4.500- 5.000 σ.α.λ.- 253 Nm
0-100, Τελική: 10,6”, 170 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 6,0 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 122 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 0 €
Τιμή: από 33.800 €

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Hyundai i10 1.0 Ν-Line: Ελιξήριο νεότητας και οδηγικής ευχαρίστησης

Featured

Θα υπάρξει και έκδοση κουπέ της Alfa Romeo Tonale;

Alfa Romeo

Δοκιμή: Citroën ë-C4 C-Cross

Citroen

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup