Αποκάλυψη για την ευρωπαϊκή έκδοση του CR-V που κατά την προσφιλή συνήθεια της Honda έπεται της αντίστοιχης αμερικανικής.
Έτσι το νέο CR-V ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική προσέγγιση της Honda με τις καθαρές γραμμές και την εμφατική μάσκα, η οποία θα διαφοροποιείται στις δύο εκδόσεις με τις οποίες το μεγάλο SUV θα πωλείται στην Ευρώπη.
Το εσωτερικό ακολουθεί το στυλ που παρουσιάστηκε με την τελευταία γενιά του Civic, οι χώροι είναι ακόμα πιο μεγάλοι σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς (+18% για τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ) ενώ για πρώτη φορά θα χρησιμοποιείται η ομπρέλα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης με την επωνυμία Honda Sensing 360.
Στην Ευρώπη το νέο CR-V θα είναι διαθέσιμο ως πλήρως υβριδικό (e:HEV) και για πρώτη στην ιστορία της Honda και ως plug-in υβριδικό (e:PHEV). Και στις δύο περιπτώσεις ο κινητήρας είναι ένας τετρακύλινδρος βενζίνης 2.000 κυβικών με άμεσο ψεκασμό και λειτουργία με τον κύκλο του Atkinson.
Το e:PHEV έχει μια μπαταρία που του εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 82 χιλιομέτρων, ενώ ενδιαφέρον είναι πως η φόρτισή της με ιδανικές συνθήκες, αυτό μεταφράζεται σε θερμοκρασία περιβάλλοντος 25 βαθμών Κελσίου, μπορεί να φορτίσει σε μόλις 2,5 ώρες.
Στο e:HEV ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι ο ίδιος με αυτόν το plug-in υβριδικού, η μπαταρία μια ιόντων λιθίου με σαφώς μικρότερη χωρητικότητα, ενώ η όλη διάταξη θα λειτουργεί με τρόπο ανάλογο με αυτόν του αντίστοιχου Civic e:HEV.