Σύνδεση

Featured

Νέο Ford Puma: είναι SUV, σχεδιασμένο από Έλληνα και με 155 ίππους από 1.000 κυβικά

Πρεμιέρα για το νέο μικρό SUV της Ford, που έχει ένα ιστορικό όνομα, μιας και λέγεται Puma -ακριβώς όπως το μικρό κουπέ με τον κινητήρα που έχει εξελιχτεί μαζί με τη Yamaha και κατασκευαζόταν από το 1997 έως το 2001.

Από τότε μέχρι τώρα τα μικρά κουπέ έχουν περάσει κυριολεκτικά στα αζήτητα, σε αντίθεση με τα μικρά SUV και ειδικά αυτά της κατηγορίας Β που γνωρίζουν ιδιαίτερα μεγάλη αύξηση της δημοτικότητά τους. Εδώ λοιπόν τοποθετείται το Puma και μάλιστα με τα 4,19 μέτρα του μήκους του στην καρδιά της.

Από πλευράς διαστάσεων το πλέον χαρακτηριστικό είναι το πλάτος του, που με 1,93 μέτρα είναι ασυνήθιστα μεγάλο (+17 εκατοστά π.χ. σε σχέση π.χ. με το VW T-Cross), ενώ καθοριστικό ρόλο στην εικόνα του παίζει, σύμφωνα με το σχεδιαστή του και επικεφαλή του αντίστοιχου τμήματος της μάρκας Γιώργο Σαριδάκη, τόσο η εμφατική του μάσκα όσο και τα χαρακτηριστικά του φώτα, μπροστά και πίσω.

Η βάση του Puma είναι το πλαίσιο του Fiesta, αλλά σε σχέση με το τελευταίο είναι πιο μεγάλο σε όλες τους τις διαστάσεις και σημαντικά πιο ευρύχωρο. Ενδεικτικό για το τελευταίο τα 456 λίτρα του πορτμπαγκάζ του, που στο κάτω μέρος έχει ένα «κουτί» χωρητικότητας 80 λίτρων, που μπορεί να καθαριστεί και με νερό, μιας και έχει και τάπα απορροής… Συνολικά υπάρχουν τρεις διαφορετικές δυνατότητες διαμόρφωσης του χώρου αποσκευών ανάλογα με τις ανάγκες.

Στο εσωτερικό οι κορυφαίες εκδόσεις θα έχουν στάνταρ ψηφιακό και πλήρως προγραμματιζόμενο πίνακα οργάνων με διαγώνιο 12,3 ιντσών. Από κει και πέρα υπάρχουν πολλά κοινά με το Fiesta, μεταξύ αυτών και η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος infotainment SYNC 3, με πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones. Ιδιαίτερα πολλά, μεταξύ αυτών και σύστημα αυτόματης στάθμευσης, είναι και στα συστήματα υποβοήθησης, ενώ ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει για πρώτη φορά στην κατηγορία καθίσματα με δυνατότητα μασάζ και ηλεκτρική πέμπτη πόρτα. Διαθέσιμοι είναι και ένα premium ηχοσύστημα της B&Ο με 10 ηχεία και 575 Watt.

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει αρχικά τον πολύ- βραβευμένο 1.0 EcoBoost σε δύο εκδόσεις, με 125 και 155 ίππους. Και οι δύο διαθέτουν σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου από τους τρεις, ενώ ο πιο ισχυρός και ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV) μίζας- γεννήτριας με ιμάντα που η Ford ονομάζει BISG και με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt. Το MHEV λειτουργεί και ως σύστημα Start Stop που σβήνει τον κινητήρα ακόμα και με ταχύτητα στο κιβώτιο και από τα 15 χλμ./ ώρα, ενώ η επανεκκίνησή του γίνεται μέσα σε 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Α εδώ νομίζετε πως οι diesel έχουν πεθάνει, όπως ενδεχόμενα έχετε ακούσει και διαβάσει από αυτοαποκαλούμενους «ειδικούς» και μάντεις, η διάψευσή τους έρχεται για μια ακόμα φορά, καθώς στην πορεία θα προστεθεί στη γκάμα ο τετρακύλινδρος των 1.500 κυβικών και των 125 ίππων σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

Το νέο Ford Puma θα κατασκευάζεται στη Ρουμανία στο εργοστάσιο της μάρκας κοντά στην Κράιοβα, θα είναι αρχικά διαθέσιμο με τα επίπεδα εξοπλισμού Titanium, Titanium X και ST-Line X και από τον ερχόμενο Φεβρουάριο και ως πιο σπορτίφ ST-Line. Όσο για την τιμή εκκίνησής του υπολογίστε κάπου μεταξύ 17 και 18 χιλιάδων ευρώ.

[ngg src=”galleries” ids=”4753″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota