Σύνδεση

Featured

Το νέο Ford Kuga είναι ευχάριστο, άνετο και ως diesel οικονομικό

Το καινούργιο Ford Kuga ναι μεν έχει μεγαλώσει σε σχέση με τον προκάτοχό του -το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 80 χιλιοστά και το πλάτος του κατά 44- αλλά η αίσθηση που σου δημιουργεί είναι αυτή ενός πραγματικά μεγάλου SUV. Σημαντικά μεγαλύτερου σε σχέση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς.

Αυτό, πέρα από τις διαφορετικές του αναλογίες μιας και το ύψος του έχει μειωθεί έστω και λίγο (κατά 6 χιλιοστά), πρέπει να αποδοθεί και στο σχεδιασμό του. Στον οποίο οι μέχρι τώρα ακμές έχουν εξοστρακιστεί και έχουν αντικατασταθεί πλήρως από καμπύλες. Ταυτόχρονα έχει δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στην αεροδυναμική, ενώ ακολουθείται κατά γράμμα η τελευταία οικογενειακή σχεδιαστική γραμμή της Ford.

To σίγουρο είναι πως το νέο Kuga δεν περνά απαρατήρητο -και λόγω εμφάνισης και λόγω μεγέθους- ενώ η αύξηση του συνολικού αποτυπώματός του, σε συνδυασμό και με την αύξηση του μεταξονίου του κατά 20 χιλιοστά, έχει αντίκτυπο και στους χώρους του στο εσωτερικό. Έτσι πέντε συνολικά επιβάτες όχι μόνο δεν θα στριμωχτούν αλλά θα έχουν και αρκετό αέρα στη διάθεσή τους, τόσο για τα κεφάλια όσο και για τα γόνατά τους.

Από κει και πέρα υπάρχουν διάφορες λύσεις που βελτιώνουν την πρακτικότητα, όπως για παράδειγμα η δυνατότητα μετακίνησης σε δύο τμήματα του πίσω καθίσματος προκειμένου να αυξηθεί η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στην πενταθέσια διάταξη από τα 475 μέχρι και τα 645 λίτρα. Η τελευταία τιμή είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας, ενώ πέρα από το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης άλλο πρακτικό στοιχείο είναι και η εύκαμπτη εταζέρα, σαν και αυτή που βρίσκει κανείς και στο Puma.

Φυσικά υπάρχουν και αρκετές θήκες και θέσεις για μικρο- αντικείμενα στο εσωτερικό, στοιχείο που διευκολύνει την καθημερινότητα. Όπως τη διευκολύνει και η ύπαρξη θέσης ασύρματης φόρτισης για smartphones στην κεντρική κονσόλα ή οι θύρες USB -και των δύο τύπων ώστε να μην τίθεται θέμα ασυμβατότητας.

Η οθόνη των 8,0 ιντσών του πολύ καλού συστήματος infotainment SYNC3, με πλήρεις δυνατότητας διασύνδεσης smart phones, είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του Kuga, ενώ ο εξελιγμένος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού της ST-Line. Ο συμβατικός της Titanium του αυτοκινήτου της δοκιμής μας είναι πάντως ιδιαίτερα ευανάγνωστος και πλήρης, με οθόνη πληροφοριών 4,2 ιντσών στο κέντρο του, ενώ πολύ καλή συνολικά είναι και η θέση οδήγησης. Σημαντική είναι η καλή περιφερειακή ορατότητα, παρά τις έντονες καμπύλες του αμαξώματος.

Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης είναι ουσιαστικά πλήρης στην Titanium, ενώ από κει και πέρα οι διάκοσμος γίνεται πολυτελέστατος στη Vignale και πιο σπορτίφ στην ST-Line.

Ανεξάρτητα πάντως από το επίπεδο εξοπλισμού το βέβαιο είναι πως το Kuga είναι ένα ιδιαίτερα πολιτισμένο αυτοκίνητο, με χαμηλό επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό του -οι μηχανικοί της Ford πήραν όλα τα μέτρα για να το επιτύχουν- ακόμα και όταν η ταχύτητα είναι αρκετά πάνω από τα νόμιμα όρια. Σε αυτό συμβολή έχει και ο κινητήρας πετρελαίου του, ο 1.5 EcoBlue των 120 ίππων που είναι αρκούντως ήσυχος και στην ουσία χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς.

Από κει και πέρα είναι και ελαστικός από χαμηλά, συνδυάζεται ικανοποιητικά με το αρκετά καλά κλιμακωμένο κιβώτιο των 6 σχέσεων, ενώ χωρίς ιδιαίτερα προσπάθεια αποδεικνύεται και οικονομικός -η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας είναι 6,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Πάντως μια ενασχόληση με τον επιλογέα χρειάζεται, με την καλή του αίσθηση και ακρίβεια να διευκολύνουν τον οδηγό.

Ο οποίος θα καλύψει χωρίς να πιεστεί πολλά χιλιόμετρα, θα ευχαριστηθεί τη διαδρομή μιας και το μεγάλο SUV είναι αρκετά συμμετοχικό, με προβλέψιμη, ασφαλέστατη συμπεριφορά, καλά σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης και μια ανάρτηση που είναι πολύ σωστά ρυθμισμένη. Έτσι και οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες και απουσιάζουν πλήρως οι μικρο- ταλαντώσεις του αμαξώματος και το επίπεδο άνεσης δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα.

Οι τιμές του Ford Kuga 1.5 EcoBlue των 120 ίππων ξεκινούν από τις 27.668 ευρώ με το επίπεδο εξοπλισμού Trend, ενώ ως Titanium, όπως αυτό της δοκιμής μας κοστολογείται από 30.492, Ενδιαφέρον εδώ έχει και η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων που ξεκινά από 32.267 ευρώ. Τον αναλυτικό τιμοκατάλογο όλων των εκδόσεων του Kuga αλλά και όλων των μοντέλων της Ford μπορείτε να τον δείτε κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

FORD KUGA 1.5 ECOBLUE (120 PS)
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.614×1.883×1.678 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.710 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 475- 1.534 λίτρα
Βάρος: 1.576 κιλά
Κινητήρας: 1.499 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo diesel
Ισχύς: 120 PS/ 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 300 Nm/ 1.750- 2.250 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 11,7”, 180 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 6,6 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2 (NEDC): 109 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 107 €
Τιμή: από 27.668 €

Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

[ngg src=”galleries” ids=”5232″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured