Σύνδεση

Featured

Το καινούργιο Fiat 500X Sport είναι όνομα και πράγμα

Μερικούς μήνες μετά την ανανέωση του 500X με την ταυτόχρονη αναβάθμιση με τους νέας γενιάς κινητήρες Firefly οι Ιταλοί έρχονται να ενισχύσουν το προφίλ του κόμπακτ SUV τους (το οποίο έχει ξεπεράσει τις 500.000 πωλήσεις από το λανσάρισμά του) με μια νέα σπορ έκδοση. Η οποία είναι… όνομα και πράμα όπως δείχνουν και τα λογότυπα Sport. Προσφέρει όλα όσα πρέπει ώστε να μην επισκιάζεται ο SUV χαρακτήρας του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα πλασάρεται απέναντι σε μοντέλα που έχουν να δώσουν το κάτι παραπάνω, όπως είναι π.χ. το Seat Arona 1.5 TSI.

Για αυτό το 500X Sport εφοδιάζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.3 FireFly που για την περίσταση αποδίδει 150 ίππους και 270 Nm. Προς το παρόν η προσθιοκίνητη έκδοση 1.3 Sport (στάνταρ  με το αυτόματο DCT διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις) είναι η κορυφαία στην γκάμα του 500X και διαθέτει όλα τα στοιχεία για απολαυστική οδήγηση.  

O κινητήρας έχει δύναμη και καλή ροπή που ξεκινά να «γεμίζει» λίγο κάτω από τις 2.000 με το DCT να διαθέτει και διακόπτες πίσω από το τιμόνι για σβέλτες αλλαγές. Δεν είναι ότι πιο γρήγορο υπάρχει, αλλά σε νορμάλ ρυθμούς δουλεύει μια χαρά και κάνει ομαλές αλλαγές. Καλή εικόνα έχει μέχρι κυρίως στις μεσαίες σ.α.λ. αφού στις υψηλότερες και ορισμένες φορές έδειξε κάπου να κρατά παραπάνω «κουμπωμένη» την σχέση του ή να αργεί να «κατεβάσει». Εδώ να πούμε πως η έκδοση 500X Sport συνδυάζεται και με τον 1.000άρη FireFly που ωστόσο δεν θα εισαχθεί στην χώρα μας. Αντίθετα ο ντίζελ 1.6 Multijet με τους 120 ίππους θα είναι διαθέσιμος τόσο με το DCT όσο και με το χειροκίνητο κιβώτιο.

Λίγο έξω από την Φλωρεντία και σε ορεινές διαδρομές με μέτριας ποιότητας άσφαλτο το 500X Sport μας έδειξε την σπορ διάθεσή του δίχως να υπάρχουν σημαντικές παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης. Από τα πρώτα χιλιόμετρα γίνεται αντιληπτό το σφιχτό και σε καμία περίπτωση ενοχλητικό setup της ανάρτησης (εδώ η πίσω έχει πολλαπλούς συνδέσμους) με νέα αμορτισέρ τεχνολογία FSD (Frequency Selective Damping).

Τα νέα, κατά 10% πιο σφιχτά ελατήρια έχουν φέρει χαμηλότερα στο έδαφος το αμάξωμα κατά 13 χιλιοστά (σε σχέση με τις  Urban και Crossover εκδόσεις), ενώ το τιμόνι έχει αποκτήσει πιο μεγαλύτερη αμεσότητα και ταχύτερη απόκριση. Η Fiat λέει πως οι παραπάνω αλλαγές και στην έκδοση με τους 19άρηδες τροχούς και λάστιχα 225/40 (την οποία οδήγησα) αύξησαν την πλευρική επιτάχυνση κατά 8% και ταυτόχρονα μείωσαν την υποστροφή κατά 26% και την υπερστροφή κατά 17% (σε σχέση με ένα αντίστοιχο 500Χ Cross με τροχούς 18 ιντσών).

Με τις διαστάσεις να παραμένουν στα ίδια περίπου επίπεδα το αμάξωμα διαφοροποιείται από τους νέους προφυλακτήρες, τα Full LED  φωτιστικά σώματα, τα πλαϊνά μαρσπιέ, την διπλή χρωμιωμένη απόληξη, τους νέας σχεδίασης στάνταρ τροχούς 18 ιντσών (προαιρετικοί οι 19άρηδες), τα ειδικά φινιρίσματα στους εξωτερικούς καθρέπτες και στις χειρολαβές και φυσικά στα λογότυπα Sport.

Στο εσωτερικό πνέει ανάλογη Sport αύρα με μία σειρά στοιχείων όπως η σκούρα επένδυση στις εμπρός κολόνες, το νέο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, ο αλουμινένιος επιλογέας, οι κόκκινες λεπτομέρειες ενώ προαιρετική είναι η επένδυση του πίνακα οργάνων και του τιμονιού με Alcantara, ένα στοιχείο που ενισχύει περαιτέρω την αίσθηση της σπορ πολυτέλειας.

Αντίστοιχα το σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης Uconnect με την οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης των 7,0 ιντσών προσφέρει την απόλυτη λύση συνδεσιμότητας χάρη και στη συμβατότητα του με τις εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto. Η  λίστα με τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης είναι πλήρης διαθέτοντας εκτός των άλλων, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας, adaptive cruise control και σύστημα ενεργής προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας.

Το νέο Fiat 500X Sport θα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας από το Νοέμβριο και από πλευράς τιμής και εξοπλισμού θα τοποθετείται πάνω από την έκδοση Cross.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup