Σύνδεση

DS

Νέο DS 7 Crossback: Vive la France

Οι εθνικές σχολές αυτοκινήτων με συγκεκριμένα ιδιαίτερα γνωρίσματα η κάθε μια αν δεν έχουν εκλείψει έχουν συρρικνωθεί, κάτι που βέβαια δεν μπορεί να εκληφθεί ως θετικό, μιας και ο χαρακτήρας στα αυτοκίνητα είναι ένα από τα καταρχήν ζητούμενα.

Στον έντονο χαρακτήρα ποντάρει και η DS Automobiles με τον νέο της μοντέλο, το DS 7 Crossback. Προκειμένου μάλιστα να τον τονίσει όσο γίνεται πιο πολύ χρησιμοποιεί τη γαλλική σχολή. Όχι μόνο της αυτοκίνησης αλλά των προϊόντων πολυτελείας, όπου οι εταιρείες από τη Γαλλία δίνουν διαχρονικά τον τόνο και καθορίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τις τάσεις.

Έτσι λοιπόν οι σχεδιαστές της DS εμπνεύστηκαν από τα γαλλικά label πολυτελείας και γεγονός είναι πως το DS 7 έχει χαρακτήρα και μια avant garde εικόνα. Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέχθηκε και έκανε την πρώτη εμφάνισή του στη ορκομωσία του Γάλλου προέδρου Makron, με μια ειδική για την περίπτωση έκδοσή του, συνεχίζοντας μια μεγάλη παράδοση για τα μοντέλα με το συγκεκριμένο κωδικό, που ξεκίνησαν από το θρυλικό Βάτραχο.

Επίσης γεγονός είναι πως δείχνει και είναι πιο ώριμο από τα προγενέστερα σύγχρονα μοντέλα της DS και κυρίως πιο κατασταλαγμένο. Από πλευράς διαστάσεων -το μήκος φλερτάρει με τα 4,60 μέτρα αλλά δεν τα ξεπερνά- τοποθετείται ανάμεσα στα C και D SUV. Από κει και πέρα μεγάλα, αναλογικά πάντα με το μήκος, είναι τόσο το πλάτος του που ξεπερνά έστω και για λίγο τα 1,90 μέτρα όσο και το μεταξόνιο των 2.738 χιλιοστών.

Και τα δύο συμβάλλουν θετικά στους χώρους στο εσωτερικό, ενώ το πλάτος και στη δυναμική εμφάνιση, η οποία προσδιορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την εμφατική μάσκα που συμβάλλει στην άμεση αναγνώριση. Μια μάσκα η οποία συμπληρώνεται από τους χαρακτηριστικούς προβολείς, που όπως και στην αρχέτυπη DS ακολουθούν τις κινήσεις του τιμονιού, καθώς και από τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας. Εξίσου χαρακτηριστικά και τα πίσω φώτα που συνδέονται οπτικά μεταξύ τους -στοιχείο που τονίζει το πλάτος του αμαξώματος.

Ιδιαίτερη είναι και η σχεδίαση του εσωτερικού, όπου προσέχει κανείς τους μεγάλους και ιδιαίτερους αεραγωγούς με το σχεδόν τριγωνικό σχήμα, την ευμεγέθη οθόνη αφής στο μέσο του ταμπλό, καθώς και την κεντρική κονσόλα με τους ντιζαϊνάτους διακόπτες. Η κονσόλα, μαζί με την πλαφονιέρα, είναι τα μόνα σημείο που υπάρχουν διακόπτες στην καμπίνα των επιβατών.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό της τελευταίας είναι πως οι περισσότερες της επιφάνειες, της κονσόλας συμπεριλαμβανομένης, είναι καλυμμένες από το ίδιο υλικό που χρησιμοποιείται και για τις επενδύσεις των καθισμάτων. Γεγονός που προσφέρει έναν αέρα πολυτελείας, ο οποίος γίνεται ακόμα πιο έντονος στις κορυφαίες εκδόσεις. Συνολικά είναι διαθέσιμα τέσσερα στυλ για το διάκοσμο (Rivoli, Opera, Bastille, Performance Line) καθώς και τρία επίπεδα εξοπλισμού (Chick, Be Chick και So Chick), ενώ δεν λείπουν ούτε οι πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones ούτε μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, αλλά ούτε και ένα premium ηχοσύστημα της Focal. Καθώς και ένα εντυπωσιακό περιστρεφόμενο ρολόι της BRM της

Από τα πολλά συστήματα με τα οποία μπορεί να εξοπλιστεί γενικά το DS 7 Crossback ξεχωρίζουμε δύο που μάλλον είναι και μοναδικά στις κατηγορίες C και D, στο ενδιάμεσο των οποίων τοποθετείται. Το πρώτο είναι το σύστημα νυχτερινής όρασης (Night Vision) και το δεύτερο η Active Scan Suspension. Ένας τύπος ενεργητικής ανάρτησης που σκανάρει το δρόμο και προσαρμόζει ανάλογα τα χαρακτηριστικά απόσβεσης προκειμένου το DS 7 να παρέχει το καλύτερο δυνατό επίπεδο άνεσης αλλά και ιδιαίτερα καλά δυναμικά χαρακτηριστικά.

Το σημαντικό είναι πως η Active Scan Suspension είναι πράγματι αποτελεσματική και στην πράξη. Το κορυφαίο μοντέλο της DS στο δρόμο προς το Σούνιο «διάβαζε» το ανάγλυφο του δρόμου με αποτέλεσμα οι πιο πολλές από τις ανωμαλίες να μη φτάνουν μέχρι τους επιβάτες, ενώ ταυτόχρονα ήλεγχε αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος.

Περιορισμένες ήταν και οι κλίσεις στις στροφές, ενώ το όλο στήσιμο είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικό και με τη στάνταρ ανάρτηση. Ακόμα και αν ο ρυθμός είναι αρκετά γρήγορος.

Το τελευταίο εξασφαλίζεται και από τους κινητήρες που κινούν το μεγαλύτερο SUV της. H γκάμα αυτών της βενζίνης ξεκινά από τους 130 ίππους του τρικύλινδρου turbo των 1.200 κυβικών, ενώ ο τετρακύλινδρος 1.6 THP αποδίδει είτε 180 είτε 225 ίππους. Η τελευταία έκδοση αποδεικνύεται ιδιαίτερα γρήγορη (0-100 σε 8,2 δεύτερα, τελική 234 χλμ./ ώρα) ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.

Οι diesel ξεκινούν με τον καινούργιο 1.5 BlueHDi των 130 ίππων, που όπως διαπιστώσαμε και ελαστικός είναι και ψυχωμένος καθώς και πολιτισμένος, ενώ ακολουθεί ο 2.0 BlueHDI των 180 ίππων. 

Το DS 7 Crossback είναι όπως είπαμε άμεσα διαθέσιμο και σε τιμές που ξεκινούν από τις 27.999 ευρώ της εισαγωγικής έκδοσης βενζίνης. Η αντίστοiχη diesel ξεκινά από τις 32.100 ευρώ, ενώ σε ένα χρόνο από τώρα θα κάνει την εμφάνισή της και η υβριδική εκδοχή. 

Γιάννης Σκουφής

DS 7 CROSSBACK 1.5 BlueHDI 130
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.573×1.9061.621 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.738 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 555- 1.752 λίτρα
Βάρος: 1.420 κιλά
Κινητήρας: 1.499 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo diesel
Ισχύς: 130 PS/ 3.750 σ.α.λ.
Ροπή: 300 Nm/ 1.750 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 10,8”, 195 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 4,0- 4,1 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 104- 105 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 102 €
Τιμή: από 32.100 €

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4390″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured