Σύνδεση

Dacia

Το νέο Dacia Duster έχει αναβαθμιστεί συνολικά!

Η Dacia παρουσίασε τη νέα, τρίτη κατά σειρά γενιά του Duster. Του επιτυχημένου SUV της μικρής-μεσαίας κατηγορίας που κάλυπτε ένα κοινό που ήθελε ένα ικανό τζιπ, ενίοτε και με σύστημα τετρακίνησης, που ήταν προσιτό.

Η ίδια σε γενικές γραμμές ακολουθείται και στην καινούργια του γενιά που μόλις παρουσιάστηκε και η οποία φυσικά διαφοροποιείται και οπτικά. Παρόλο που οι βασικές γραμμές του αμαξώματος έχουν διατηρηθεί.

Έτσι λοιπόν το νέο Duster διαθέτει μια ακόμα πιο κομψή μάσκα που εξελίσσει την υπάρχουσα με το μεγάλο DC στο κέντρο της που έκανε αίσθηση όταν παρουσιάστηκε. Πλέον λοιπόν είναι ακόμα μια ξεχωριστή και συνδυάζεται τόσο με νέους, πιο λεπτούς και πιο κομψούς προβολείς καθώς και με μια πιο μεγάλη εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα.

Σαφώς πιο μεγάλες είναι οι αλλαγές στα πίσω φώτα που πλέον είναι τελείως διαφορετικά, ενώ την όλη εικόνα ολοκληρώνουν τα πλαστικά προστατευτικά και οι ράγες οροφής. Που ταυτόχρονα ενισχύουν και την off road υπόσταση.

Χαρακτηριστικές είναι και οι χειρολαβές στις πίσω πόρτες που έχουν μετακινηθεί πιο ψηλά, όπως στο Renault Clio.

Η απόσταση από το έδαφος στις τετρακίνητες εκδόσεις είναι 21,7 εκατοστά (στις προσθιοκίνητες 20,9) και είναι από τις πιο μεγάλες στην κατηγορία. Κάτι που ισχύει και για τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής που είναι 31 και 36 μοίρες αντίστοιχα. 

Στο εσωτερικό ο διάκοσμος είναι πιο σύγχρονος και πιο ποιοτικός σε σχέση με όσα γνωρίζουμε έως τώρα, με πιο προσεγμένα πλαστικά από πλευράς ποιότητας και με οθόνες με καλύτερα γραφικά. Παράλληλα στοιχεία όπως οι αεραγωγοί, το καινούργια σχεδίασης τιμόνι αλλά και ο πιο μικρός επιλογέας των αυτόματων εκδόσεων  ενισχύουν και άλλο τις θετικές εντυπώσεις. 

Ο πίνακας οργάνων έχει μια οθόνη 7,0 ιντσών, η οθόνη του συστήματος infotainment έχει στη βασική έκδοση Essential διαγώνιο 3,5 ιντσών και στις πιο πλούσιες Expression, Extreme και Journey έως και 10,1 ίντσες.

Για τους χώρους ενδεικτική είναι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που στις προσθιοκίνητες εκδόσεις φτάνει τα 472 λίτρα (+6% σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά).

Η βάση του νέου Duster είναι το πλαίσιο CMF-B του ομίλου της Renault που υποστηρίζει τόσο ήπια όσο και φουλ υβριδικά συστήματα πρόωσης. Οι τετρακίνητες εκδόσεις διαθέτουν στάνταρ το σύστημα 4×4 Terrain Control που έχει 5 προγράμματα οδήγησης, τα Auto, Snow, Mud/Sand,. Off-Road και Eco.

Το εισαγωγικό μοντέλο είναι το Duster ECO-G 100 που κινείται από το γνωστό τρικύλινδρο των 1.000 κυβικών που καταναλώνει τόσο βενζίνης όσο και υγραέριο (LPG). Χάρη στα δύο ρεζερβουάρ του των 50 λίτρων η αυτονομία του συνολικά μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.300 χιλιόμετρα. 

Το Duster TC3 130 κινείται από τον ολοκαίνουργιο τρικύλινδρο turbo των 1.200 κ.εκ. με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 V και 130 ίππους. Στο σύστημα ανήκει και μια μπαταρία 0,9 kWh και το κιβώτιο είναι τόσο στις προσθιοκίνητες όσο και στις τετρακίνητες εκδόσεις 6 σχέσεων. 

Το σύστημα πρόωσης του κορυφαίου Duster HYBRID 140 είναι αυτό που έχουν ήδη δει στα Arkana και Clio. Συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.600 κυβικών και 94 ίππων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (αυτό των 49 ίππων συμβάλλει στην κίνηση ενώ το δεύτερο είναι μίζα- γεννήτρια) και ένα κιβώτιο πολλαπλών σχέσεων.

Εδώ η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 140 ίππους.

Περισσότερα στοιχεία για το νέο Dacia Duster θα δοθούν στη δημοσιότητα το Φεβρουάριο στην έκθεση της Γενεύης όπου και θα γίνει η επίσημη πρεμιέρα του στο ευρύ κοινό.   

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured