Σύνδεση

Citroen

Αυτό είναι και επίσημα το νέο Citroen C4, στην Ελλάδα στα τέλη της χρονιάς (Video)

Μία νέα πρόταση φέρνει η Citroen στην μικρή-μεσαία κατηγορία, καταργώντας το C4 Cactus αλλά και το κλασικό πεντάθυρο, καθώς πλέον ακολουθεί την τάση της εποχής που θέλει ένα αμάξωμα με περισσότερο crossover στοιχεία, από το οποίο δεν λείπουν τα πλαστικά προστατευτικά που έχουμε συνηθίσει στις τελευταίες γενιές των Citroen.

Η αισθητική του αμαξώματος είναι αρκετά μοντέρνα, με μία πολύ εντυπωσιακή μάσκα αλλά και ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα εμπρός, ενώ στο πίσω μέρος τον τόνο στο σχέδιο δίνει η γραμμή της οροφής που ακολουθεί μία πιο κουπέ λογική καταλήγοντας και εκεί σε κάποια ιδιαίτερα φώτα.

Το μήκος του αμαξώματος φθάνει στα 4,36 μέτρα, το πλάτος στα 1,80 μέτρα και το ύψος στα 1,52 μέτρα. H απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος φθάνει στα 15,6 εκατοστά.

Στο σαλόνι ακολουθείται η νέα μίνιμαλ λογική της εταιρίας, με μια μεγάλη οθόνη -διαγώνιος 10,0 ιντσών- για το σύστημα infotainment που συνδυάζεται με έναν επίσης μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων στις πιο ακριβές εκδόσεις. Όσο για τους χώρους ενδεικτική είναι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που κυμαίνεται από 380 έως και 1.250 λίτρα.

Το νέο μικρο- μεσαίο γαλλικό hatchback θα διαθέτει όλα τα σύγχρονα στοιχεία που η εταιρία ονομάζει Citroen Advanced Comfort, όπως για παράδειγμα τα ειδικά αμορτισέρ με τα υδραυλικά στοπ ή τα πολύ άνετα καθίσματα με τα νέας γενιάς υλικά που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στο C4 Cactus.

Το νέο C4 θα βασίζεται πλαίσιο CMP και θα διατίθεται στην αγορά τόσο με συμβατικούς κινητήρες όσο και ως φουλ ηλεκτρικό. Το τελευταίο θα ονομάζεται e-C4 και θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα με 136 ίππους, μπαταρία 50 kWh στα 400 V και αυτονομία που θα επαρκεί για 350 χιλιόμετρα. Η φόρτιση σε ένα τυπικό wallbox των 11 kW θα διαρκεί περίπου 5 ώρες σε τριφασικό ρεύμα των 32 Α.

Σε μια οικιακή πρίζα με ασφάλεια 16 A απαιτούνται περίπου 15 ώρες ενώ σε δημόσιο φορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) και ισχύος 100 kW χρειάζεται μισή ώρα για φόρτιση στο 80%. Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport), ενώ σε ότι αφορά τις επιδόσεις το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 9,7 δεύτερα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα.

Σε ότι αφορά την συμβατική γκάμα υπάρχουν οι τρεις επιλογές του 1.2 PureTech με 100, 130 και 155 ίππους, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο EAT8 (προαιρετικό στην έκδοση των 130 ίππων, στάνταρ στη μεγάλη). Την γκάμα συμπληρώνουν οι δύο εκδόσεις με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDi:  με 110 και 130 ίππους (στάνταρ με το κιβώτιο των 8 σχέσεων). Πολύ πιθανό, μέσα στην χρονιά να δούμε και υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις, οι οποίες ήδη υπάρχουν σε άλλα μοντέλα του γκρουπ.

[ngg src=”galleries” ids=”5276″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured