Η Citroën εξετάζει σοβαρά την επιστροφή του θρυλικού 2CV, τρεις δεκαετίες μετά την παύση παραγωγής του.
Σύμφωνα με το Autocar, ο σχεδιασμός του διαδόχου βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, με στόχο να τιμηθεί η κληρονομιά του μοντέλου που συνέβαλε στην κινητοποίηση της μεταπολεμικής Γαλλίας.
Η απόφαση επηρεάστηκε από την επιτυχία του Renault 5, το οποίο σημείωσε εξαιρετικές πωλήσεις, ξεπερνώντας ακόμα και το νέο ηλεκτρικό ë-C3 της Citroën. Το νέο 2CV αναμένεται να ακολουθήσει πιστά τη σχεδίαση του αρχικού μοντέλου, δίνοντας έμφαση στην απλότητα και την προσιτή τιμή.
Οι πρώτες ενδείξεις του σχεδιαστικού ύφους είναι εμφανείς στο Citroën Ami, με κυκλικά φώτα και ανάγλυφες λεπτομέρειες που θυμίζουν το κλασικό 2CV.
Ο Pierre Leclercq, επικεφαλής σχεδίασης της Citroën, τόνισε ότι η φιλοσοφία της μάρκας παραμένει πιο σημαντική από την πιστή αναδημιουργία.
Το νέο 2CV πιθανότατα θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Smart Car του ομίλου Stellantis, προσφέροντας ένα οικονομικά προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με περιορισμένο εξοπλισμό.
Αναμένεται να διαθέτει μικρή, αποδοτική μπαταρία, με στόχο τη μείωση του κόστους, ακολουθώντας το παράδειγμα του Dacia Spring.
Η τιμή του νέου 2CV εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 7.695 και 17.990 ευρώ, τοποθετώντας το ανάμεσα στο Ami και το C3.
Αν το μοντέλο εξελιχθεί εντός τετραετίας, η παρουσίασή του θα μπορούσε να συμπέσει με την 80ή επέτειο του αρχικού 2CV, το 2028.
