To Cruze είναι με 3,5 εκατομμύρια πωλήσεις το παγκόσμιο best seller της Chevrolet, όμως τη νέα του γενιά δεν πρόκειται να τη δούμε στην Ευρώπη, έπειτα από την αποχώρηση της εταιρεία από την Ευρώπη, προκειμένου να πριμοδοτηθεί η Opel –κίνηση λάθος κατά την άποψή μας μιας και όσο αγόραζαν μοντέλα της Chevrolet δεν θα στραφούν ντε και καλά σε αυτά της Opel.
Κρίμα γιατί το νέο Cruze έχει όλα τα στοιχεία για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του. Κι αυτό γιατί βασίζεται στο πλαίσιο του νέου Opel Astra, που πέρα από όλα τα άλλα σημαίνει και μείωση βάρους. Η οποία στο Cruze φτάνει τα 113 κιλά, παρόλο που το μήκος του αυξήθηκε κατά 6,3 εκατοστά. Αντίθετα το ύψος του μειώθηκε κατά 25 χιλιοστά, γεγονός που κολακεύει τις αναλογίες του, ενώ το μεταξόνιο των 2.700 χιλιοστών εγγυάται καλύτερους χώρους στο εσωτερικό.
Η αισθητική ακολουθεί μεν αυτή των μεγαλύτερων Malibu και Impala, αλλά στο Cruze η εικόνα είναι σαφώς πιο σπορτίφ και νεανική, κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό. Εδώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει αυξημένες δυνατότητες διασύνδεσης, καθώς υπάρχει το MyLink που συνεργάζεται τόσο με το Android Auto όσο και με το Apple Carplay, μαζί με την υπηρεσία τηλεματικής OnStar, ενώ πλήρης είναι και ο εξοπλισμός με τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας.
Ο κινητήρας που θα είναι ευθύς εξαρχής διαθέσιμος θα είναι ο 1.400 turbo βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 154 ίππους και 240 Nm, κινεί αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με ένα αυτόματο επίσης 6 σχέσεων. Κινητήρας πετρελαίου θα ακολουθήσει το 2017.
Γιάννης Σκουφής