Σύνδεση

Featured

H Brabham παρουσίασε (επιτέλους) το BT62 με τους 710 ίππους

Ξεκινήσαμε με την ανακοίνωση της ίδρυσης της εταιρείας η οποία αποτελεί στην ουσία συνέχεια της θρυλικής ομάδας της Φόρμουλα 1, συνεχίσαμε με αρκετά teasers και τώρα η νεόκοπη βρετανική μάρκα παρουσίασε επιτέλους το νέο της και πρώτο της υπερ- αυτοκίνητo.

Το BT62 που δεν έχει έγκριση τύπου για δημόσιους δρόμους και άρα θα κινείται αποκλειστικά σε πίστες. Έτσι δικαιολογείται και η καθαρά αγωνιστική του εμφάνιση με τα μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα -ειδικά την πίσω αεροτομή και να μη θέλεις δεν γίνεται να μην την προσέξεις. Τα οποία αποδεικνύονται και ιδιαίτερα αποτελεσματικά στην πράξη, μιας και κατορθώνουν να εξασφαλίσουν μια εντυπωσιακή κάθετη δύναμη 1.200 κιλών.

Άλλα racing στοιχεία είναι οι ζάντες των 18 ιντσών με το κεντρικό μπουλόνι, η κεντρικά τοποθετημένες και οι μεγάλες μπούκες της εξάτμισης, ενώ υπάρχει και συνέχεια στο εσωτερικό. Με μπάκετ από ανθρακονήματα εγκεκριμένα από τη FIA, ζώνες 6 σημείων, πολύ ανθρακόνημα παντού -ακόμα και στο αφαιρούμενο τιμόνι- και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με επιλογή από συνολικά 12 ενδείξεις.

Από ανθρακόνημα είναι τόσο το πλαίσιο όσο και το αμάξωμα του BT62, με αποτέλεσμα το βάρος του κενό, χωρίς τα λειτουργικά υγρά του δηλαδή (βενζίνη, λάδια κ.λπ.) να είναι μόλις 972 κιλά. Λογικά λοιπόν οι επιδόσεις -δεν έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής- θα είναι κορυφαίες, μιας και ο κεντρικά τοποθετημένος V8 των 5.400 κυβικών που πιστώνεται στην ίδια τη Brabham αποδίδει 710 ίππους και 666 (τυχαίο του νούμερο;) Nm.

Το κιβώτιο είναι ένα αγωνιστικό σειριακό 6 σχέσεων, οι αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια παντού και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές και αμορτισέρ της Ohlins, ενώ τα φρένα -από ανθρακόνημα φυσικά- με τις εξαπίστονες δαγκάνες είναι της Brembo.

Τα πρώτα 35 Brabham BT62 που θα κατασκευαστούν θα έχουν εμφάνιση που θα παραπέμπει στις αντίστοιχες νίκες της Brabham στη Φόρμουλα 1, ενώ για τα υπόλοιπα 35 -συνολικά θα είναι 70- θα υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης. Για να έχει πάντως κανείς τη δυνατότητα να προχωρήσει σε αυτήν την εξατομίκευση θα πρέπει να έχει διαθέσει πρώτα το ποσό του 1.000.000 λιρών προ φόρων για να το αποκτήσει.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4137″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured