Σύνδεση

Audi

Το κορυφαίο Audi Q5 diesel είναι το SQ5 με 347 ίππους

H Audi μετά το θηριώδες SQ7 παρουσίασε και το αντίστοιχο SQ5, ακολουθώντας την ίδια συνταγή: προσθέτοντας έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή ο οποίος λειτουργεί με 48 V σε έναν turbo diesel της. Στην προκειμένη περίπτωση στο V6 TDI των 3.000 κυβικών, ο οποίος για την περίσταση έφτασε τους 347 ίππους και τα 700 Nm. Που καταλήγουν και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.

H τετρακίνηση quattro έχει διαφορικό με κεντρικό κλείδωμα και η υπό κανονικές συνθήκες η κατανομή της ροπής είναι 40:60 μπροστά: πίσω αντίστοιχα. Όταν απαιτείται στον εμπρός άξονα μπορεί να φτάνει μέχρι και το 70% της συνολικής διαθέσιμης ροπής και στον πίσω το 80%. Προαιρετικά διατίθενται το σπορ διαφορικό (Sport Differential, με κατανομή ροπής και ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς) καθώς και η πιο σπορ (Dynamic) κρεμαγιέρα.

Σε ότι αφορά τις επιδόσεις το νέο SQ5 ολοκληρώνει το 0-100 σε 5,1 δεύτερα και η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα. Την ίδια στιγμή η μέση κατανάλωσή του κατά NEDC κυμαίνεται από 6,6 έως 6,8 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι αντίστοιχες εκπομπές CO2 από 172 έως 177 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Εξωτερικά το SQ5 δείχνει σαφώς πιο δυναμικό από τα απλά Q5, παραμένοντας όμως διακριτικό, ενώ το τελευταίο ισχύει και για το εσωτερικό με την επένδυση από Alcantara (προαιρετικά δέρμα Nappa).

Γιάννης Σκουφής 

[ngg src=”galleries” ids=”4541″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo