Σύνδεση

Audi

Το κορυφαίο Audi Q5 diesel είναι το SQ5 με 347 ίππους

H Audi μετά το θηριώδες SQ7 παρουσίασε και το αντίστοιχο SQ5, ακολουθώντας την ίδια συνταγή: προσθέτοντας έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή ο οποίος λειτουργεί με 48 V σε έναν turbo diesel της. Στην προκειμένη περίπτωση στο V6 TDI των 3.000 κυβικών, ο οποίος για την περίσταση έφτασε τους 347 ίππους και τα 700 Nm. Που καταλήγουν και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.

H τετρακίνηση quattro έχει διαφορικό με κεντρικό κλείδωμα και η υπό κανονικές συνθήκες η κατανομή της ροπής είναι 40:60 μπροστά: πίσω αντίστοιχα. Όταν απαιτείται στον εμπρός άξονα μπορεί να φτάνει μέχρι και το 70% της συνολικής διαθέσιμης ροπής και στον πίσω το 80%. Προαιρετικά διατίθενται το σπορ διαφορικό (Sport Differential, με κατανομή ροπής και ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς) καθώς και η πιο σπορ (Dynamic) κρεμαγιέρα.

Σε ότι αφορά τις επιδόσεις το νέο SQ5 ολοκληρώνει το 0-100 σε 5,1 δεύτερα και η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα. Την ίδια στιγμή η μέση κατανάλωσή του κατά NEDC κυμαίνεται από 6,6 έως 6,8 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι αντίστοιχες εκπομπές CO2 από 172 έως 177 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Εξωτερικά το SQ5 δείχνει σαφώς πιο δυναμικό από τα απλά Q5, παραμένοντας όμως διακριτικό, ενώ το τελευταίο ισχύει και για το εσωτερικό με την επένδυση από Alcantara (προαιρετικά δέρμα Nappa).

Γιάννης Σκουφής 

[ngg src=”galleries” ids=”4541″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured