Σύνδεση

Audi

Το Audi RS 3 έγινε πιο dark και ακόμα πιο σπορ!

Μετά το Α3 η Audi προχώρησε και στην ανανέωση της κορυφαίας έκδοσής του, του RS 3, τόσο ως hatchback όσο και ως σεντάν.

Το ανανεωμένο RS 3, με το οποίο θα κλείσει και ο κύκλος του θρυλικού πεντακύλινδρου της Audi, μετά από σχεδόν μισό αιώνα, κατορθώνει να δείχνει πιο φαρδύ και πιο πλατύ και ως εκ τούτου και πιο δυναμικό.

Αυτό φυσικά και δεν οφείλεται στην αύξηση των διαστάσεών του αλλά στις επιτυχημένες επεμβάσεις των σχεδιαστών της γερμανικής εταιρείας, που π.χ. μεγάλωσαν τις εισαγωγές αέρα. Ταυτόχρονα μεγάλωσαν τη μάσκα Singleframe που πλέον είναι κατάμαυρη, όπως μαύρα είναι και άλλα στοιχεία, μεταξύ αυτών και ο πίσω διαχύτης. Μαύρες και μάλιστα ματ και είναι και οι ζάντες των 19 ιντσών.

Πολύ… μαύρο υπάρχει και στο εσωτερικό όπου το τιμόνι, που είναι και flat top και flat bottom -επίπεδο και πάνω και κάτω- είναι καινούργιο, όπως καινούργια είναι και τα προαιρετικά καθίσματα RS.

Αλλαγές υπάρχουν και στις ενδείξεις του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 με τις τρεις επιλογές απεικόνισης (Sport, Performance και Runway), ενώ αναβαθμισμένη είναι και το σύστημα infotainment με την οθόνη των 10,1 ιντσών.

Ο πεντακύλινδρος των 2.500 κυβικών και των 400 ίππων με το χαρακτηριστικό ηχόχρωμα έρχεται πλέον ακόμα πιο έντονα ακουστικά στο προσκήνιο, ειδικά στα προγράμματα οδήγησης RS Performance (έχει σχεδιαστεί ειδικά για πίστα και ενεργοποιείται από το κόκκινο μπουτόν στο τιμόνι) και RS Torque Rear και από τις 2.200 έως τις 3.500 σ.α.λ.

Από εκεί και πέρα οι μηχανικοί της Audi επενέβησαν και στην ανάρτηση προκειμένου το RS 3 να γίνει ακόμα πιο γρήγορο στις στροφές. Σημαντικό για αυτό είναι η ελεύθερη κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς, η επιλογή του τροχού που φρενάρεται (brake torque vectoring), καθώς και τα ενεργά αμορτισέρ.

Με όλα αυτά η υποστροφή περιορίζεται ελάχιστο και το RS 3 ακολουθεί με μεγαλύτερη ακρίβεια την ακτίνα της στροφής, με αποτέλεσμα και να αυξάνεται η ταχύτητα στις στροφές αλλά και ο οδηγός να επιταχύνει πιο νωρίς στην έξοδο της στροφής.

Το αποτέλεσμα είναι και ένα νέο ρεκόρ για την κατηγορία του στο Nürburgring με χρόνο 7:33,123 λεπτά.

Οι παραγγελίες για το νέο Audi RS 3 θα ανοίξουν στο τέλος του καλοκαιριού, οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Οκτώβριο, ενώ η τιμή του στη Γερμανία θα ξεκινά από τις 66.000 ευρώ -το σεντάν θα είναι 2.000 ευρώ πιο ακριβό.

Ford: Το νέο Puma με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες

Featured

Έπαιρνε επίδομα ανεργίας αλλά είχε… Lamborghini

Lamborghini

Toyota: Σούπερ δίλιτρος κινητήρας με… 600 άλογα!

Toyota

H νέα BMW M5 Touring είναι το απόλυτο οικογενειακό!

BMW