Μπορεί να μη επιβεβαιώνεται επίσημα αλλά είναι βέβαιο πως το καινούργιο Audi R8, όταν θα παρουσιαστεί, θα είναι διαθέσιμο και ως υβριδικό. To ενδιαφέρον εδώ είναι πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης του υβριδικού συστήματος θα είναι ένας τετρακύλινδρος 2.000 κυβικών και μάλιστα σε διάταξη V, προκειμένου να δημιουργείται χώρος τόσο για τον ένα από τους δύο ηλεκτροκινητήρες όσο και για τη συστοιχία των συσσωρευτών, ακριβώς πίσω από την καμπίνα. Ο άλλος ηλεκτροκινητήρας θα κινεί τους εμπρός τροχούς, οπότε και το υβριδικό R8 θα είναι τετρακίνητο. Δεν θα είναι όμως plug-in για να μην χρειάζονται μπαταρίες μεγάλης χωρητικότητας και αυξηθεί σημαντικά το βάρος.
Ο V4 φυσικά δεν υπάρχει στα «ράφια» του ομίλου VW. Θα είναι τελείως καινούργιος και θα βασιστεί σε αυτόν της Porsche 919 που θα μετέχει στις φετινές 24 Ώρες του Le Mans. Από την τελευταία θα προέρχονται και κάποια στοιχεία του υβριδικού συστήματος πρόωσης, καθώς και από το R8 E-Tron, ενώ η συνδυαστική ισχύς αναμένεται να ξεπερνά, έστω και για λίγο, τους 500 ίππους.
Το νούμερο θα είναι ακόμα πιο μεγάλο στη Lamborghini Huracan, που ως γνωστόν θα αποτελέσει τη βάση για την καινούργια γενιά του R8, ακριβώς όπως ήταν η Gallardo για την πρώτη. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για περίπου 580 άλογα και εξαιρετική απόκριση από χαμηλά, που θα καθιστά την καινούργια εντυπωσιακή Lambo ακόμα πιο γρήγορη, ειδικά σε πιο κλειστές διαδρομές με αλλεπάλληλες στροφές.
Η χρήση του υβριδικού συνόλου με τον V4 των 2.000 κυβικών είναι μάλιστα επιβεβλημένη στη Huracan, λόγω των πιο αυστηρών ορίων εκπομπών ρύπων που θα ισχύσουν στο μέλλον.
Γιάννης Σκουφής
ΥΓ. Ελπίζουμε να μην πιστέψατε λέξη από τα παραπάνω. Λόγω της ημέρας (1η Απριλίου…).