Σύνδεση

Audi

ΝΕΟ AUDI A5: AYTO EINAI, ΩΣ ΚΟΥΠΕ

Αυτή είναι λοιπόν η 2η γενιά του Audi A5 και το σίγουρο είναι πως οι σχεδιαστές της γερμανικής μάρκας είχαν να επιτελέσουν ένα δύσκολο έργο, μιας και ο προκάτοχός του είναι ένα από τα πιο κομψά αυτοκίνητα γενικώς.

Η λογική που ακολούθησαν δεν διαφέρει σε σχέση με αυτή του νέου Α4: ίδιες βασικές γραμμές, αλλά και σημαντικές αλλαγές παντού, με αποτέλεσμα ένα φρέσκο, πιο μοντέρνο και ακόμα πιο ενδιαφέρον σχήμα. Με χαρακτηριστική μάσκα, οροφή με ελαφρώς μεγαλύτερη κλίση, πιο μακρύ καπό αλλά και πιο τονισμένα φτερά.

Φυσικά όπως και το Α4 έτσι και το νέο Α5 έχει να επιδείξει κορυφαία αεροδυναμική, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25, που είναι ο καλύτερος της κατηγορίας, ενώ η χρήση του μεταβλητού πλαισίου MQB είχε σαν αποτέλεσμα και τη μείωση του βάρους κατά 60 κιλά.

Audi A5 Coupé

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη, μέχρι τη μεσαία κολώνα τουλάχιστον, από το καινούργιο μεσαίο σεντάν. Έτσι ο πίνακας οργάνων είναι ο φουλ ψηφιακός, ενώ η αύξηση του μεταξονίου κατά 12 χιλιοστά συνέβαλε στην έστω και μικρή αύξηση των χώρων στο εσωτερικό. Ελαφρώς, κατά 10 λίτρα, μεγάλωσε και το πορτμπαγκάζ που πλέον φτάνει τα 465 λίτρα, ενώ πλέον η πλάτη του πίσω καθίσματος διπλώνει σε αναλογία 40:20:40.

Φυσικά πλήρης είναι ο εξοπλισμός ασφάλειας, διασύνδεσης και άνεσης, με τον τελευταίο να περιλαμβάνει για πρώτη φορά μηχανισμό που «προσφέρει» τη ζώνη ασφαλείας σε οδηγό και συνοδηγό, όπως ακριβώς συμβαίνει και στους βασικούς του ανταγωνιστές, τη Mercedes C-Class Coupe και την ΒMW σειράς 4.

Audi A5 Coupé

Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από 2 TFSI και 3 TDI, με βάση τα 2.000 κυβικά και τα 190 άλογα για τους diesel, ενώ το κορυφαίο S5 κινείται από έναν ολοκαίνουργιο V6 3.000 κυβικών, με 354 άλογα (+21 σε σχέση με τον προκάτοχό του) που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 4,7 δεύτερα, την ίδια στιγμή που η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 7,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Ενδιαφέρον εδώ έχει πως οι τετρακίνητες εκδόσεις θα έχουν το νέο σύστημα μετάδοσης quattro Ultra που για λόγους οικονομίας απομονώνει πλήρως τον πίσω άξονα, όταν αυτός δεν δέχεται ροπή.

Η διάθεση του νέου Audi A5 θα ξεκινήσει από το φθινόπωρο, ενώ υπολογίζεται πως στη Γερμανία θα είναι 1.000 με 2.000 ευρώ πιο ακριβά, με πληρέστερο όμως εξοπλισμό.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured