Σύνδεση

Audi

Το νέο Audi A3 Sportback παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον

 

Με την ολοκαίνουργια, τέταρτη κατά σειρά γενιά του A3 ξεκαθαρίζει το τοπίο γύρω από το επιτυχημένο μικρο- μεσαίο της μοντέλο. Διατηρεί στη γκάμα τις δύο εκδόσεις αμαξώματος που έχουν πραγματικό ενδιαφέρον, το Sportback και το Sedan και δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην εικόνα του.

Έτσι το νέο A3 Sportback έχει πλέον πιο έντονο χαρακτήρα με ένα πιο εμφατικό εμπρός μέρος χάρη στη μάσκα Singleframe του, το πιο ανάγλυφο καπό αλλά και το πιο τονισμένα φτερά. Από κει και πέρα ακολουθεί τις τελευταίες νόρμες της οικογενειακής εικόνα των Αudi, χωρίς μάλιστα να έχουν αλλάξει ουσιαστικά οι εξωτερικές του διαστάσεις, ενώ έχει να επιδείξει και έναν αρκετά καλό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd 0,29). Όσο για τους νέας σχεδίασης προβολείς είναι στάνταρ LED και προαιρετικά Matrix LED.

Σημαντικές είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό, με ένα νέο στυλ ταμπλό όπου ο αεραγωγός που αντιστοιχεί στον οδηγό αποτελεί συνέχεια του πίνακα οργάνων. Ο οποίος στη στάνταρ εκδοχή του είναι μεν ψηφιακός αλλά με μια απεικόνιση, αυτή των κλασικών, αναλογικών οργάνων και διαγώνιο 10,25 ιντσών. Δυνατότητες άλλων απεικονίσεων παρέχει το προαιρετικό Virtual Cockpit, που πέρα από τη συγκεκριμένη διάσταση είναι διαθέσιμο και με διαγώνιο 12,3 ιντσών.

Εδώ ενδιαφέρον έχει το ότι κανείς μπορεί να αποκτήσει και εκ των υστέρων το Virtual Cockpit στη στάνταρ διάσταση, μιας και η Audi, όπως βέβαια και άλλοι κατασκευαστές, δίνει τη δυνατότητα προσθήκης εξοπλισμού με τη δυνατότητα ξεκλειδώματος ήδη εγκατεστημένου λογισμικού (Functions on Demand- FoD).

Αυτή η δυνατότητα θα παρέχεται στο άμεσο μέλλον, μαζί με αυτήν του ψηφιακού βοηθού, ενώ σε ότι αφορά τις ψηφιακές και ηλεκτρονικές δυνατότητες υπάρχουν τα πάντα, είτε στο βασικό είτε στον προαιρετικό εξοπλισμό, χωρίς όμως καινοτομίες ή επιπλέον λειτουργίες σε σχέση με τα δεδομένα της premium κατηγορίας. Ενδιαφέρον έχει το ACA, το ενεργό (adaptive) cruise control, που είναι ενεργό μέχρι τα 210 χλμ./ ώρα και διαθέτει χαρακτηριστικά ημι- αυτόνομης οδήγησης.

Η οθόνη αφής του συστήματος infotainment πάντως στο κέντρο του ταμπλό έχει διαγώνιο 10,1 ιντσών, ενώ από κει και πέρα οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τέσσερις ή και για πέντε. Το πορτμπαγκάζ με τη σειρά του έχει ελάχιστη χωρητικότητα τα 380 λίτρα και μέγιστη τα 1.200.

Το Audi A3 Sportback που οδήγησα στην Αθηναϊκή Ριβιέρα είναι 35 TFSI MHEV S tronic. Έχει δηλαδή κινητήρα τον turbo τετρακύλινδρο TFSI των 1.500 κυβικών και των 150 ίππων που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο S tronic -ο επιλογέας του είναι χαρακτηριστικά μικρός μιας και είναι by wire- και υποβοηθάται από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με επιπλέον ηλεκτρικό κύκλωμ 48 V.

Η παρουσία του τελευταίου είναι εμφανής τόσο στην επιτάχυνση από στάση όσο και στις ρεπρίζ από χαμηλές στροφές -συμβάλλει με έως και 9 kW και 50 Nm- καθώς ο κινητήρας σε σχέση με τη συμβατική του εκδοχή είναι πιο άμεσος στην απόκρισή του και εμφανώς πιο ψυχωμένος. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις σημειώστε 8,4 δεύτερα για το 0-100 και μια τελική ταχύτητα 224 χλ,/ ώρα, την ίδια στιγμή που η επίσημη μέση κατανάλωση κυμαίνεται από τα 4,7 έως και τα 5,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι αντίστοιχες εκπομπές CO2 από 109 έως και 115 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Το Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic ξεκινά από τις 28.990 ευρώ με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού, ενώ τα πιο πλούσια είναι τα Advanced και S line (29.620 και 31.460 ευρώ αντίστοιχα). Το εισαγωγικό της γκάμα είναι το 30 TFSI με τον 1.0 TFSI των 110 ίππων που ξεκινά από τις 22.430 ευρώ (25.690 με αυτόματο κιβώτιο), ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και 30 TDI, με τον κινητήρα πετρελαίου των 2.000 κυβικών και των 116 ίππων που ξεκινά από τις 27.800 ευρώ.

AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI MHEV S tronic
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.343×1.816×1.449 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.636 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 380- 1.200 λίτρα
Βάρος: 1.320 κιλά
Κινητήρας: 1.498 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 150 PS/ 5.000- 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 250 Nm/ 1.500- 3.500 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 8,4”, 224 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 4,7- 5,0 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 109- 115 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 98- 104 €
Τιμή: από 28.990 €

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε τι κάνουν οι Άραβες για να ξεκολλάνε τα αυτοκίνητα στην άμμο (Video)

Featured

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε το Ford Bronco στο πολύ σκληρό Rubicon Trail, το… Nürburgring των τετρακίνητων (Video)

Featured

H σπορ BMW M235i Gran Coupe προβλημάτισε στο τεστ ταράνδου (Video)

BMW







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup