Σύνδεση

Abarth

Η Abarth παρουσίασε το νέο ηλεκτρικό Abarth 500e

H Abarth παρουσιάζει μια εντελώς νέα εποχή, η οποία ξεκινά με την αποκάλυψη του αμιγώς ηλεκτρικού Νέου Abarth 500e, το οποίο θα εμπλουτίσει τη γκάμα της και θα διευρύνει το κοινό της. Το νέο Abarth 500e είναι το πιο άμεσο στις αντιδράσεις και δυναμικό Abarth της σύγχρονης εποχής. H ηλεκτρική αρχιτεκτονική προσφέρει ακόμα καλύτερη απόδοση και αίσθηση από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, χάρη στη βελτιωμένη κατανομή βάρους, την αυξημένη ροπή και το μεγαλύτερο πλάτος (φαρδύτερα μετατρόχια).

Η ηλεκτροκίνηση είναι η τέλεια τεχνολογία για τη βελτίωση της οδηγικής απόλαυσης και εξασφαλίζει κορυφαία απόκριση, καλύτερη ισορροπία, μεγαλύτερη σταθερότητα και αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης. Με λίγα λόγια, για την Abarth η ηλεκτροκίνηση σημαίνει μεγαλύτερη απόλαυση και απόδοση. Έτσι, εκτός από τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, η νέα τεχνολογία μπορεί να προσφέρει και περισσότερη διασκέδαση.

Ο μοναδικός λόγος για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού Abarth είναι η αναζήτηση της μέγιστης απόδοσης. Αυτός ο στόχος οδηγεί την Abarth εδώ και 73 χρόνια με τη μάρκα να αποτελεί από το 1949 συνώνυμο της απόδοσης και της ανταγωνιστικότητας. Σήμερα, ο Σκορπιός, ανανεώνει αυτή την πρόκληση με ένα επαναστατικό μοντέλο που κάνει πράξη τη φιλοσοφία ζωής του Carlo Abarth, «Πήγαινε ταχύτερα από χθες. Κατέκτησε περισσότερες νίκες».

Το Νέο Abarth 500e: περισσότερο Abarth από Ποτέ

Το νέο Abarth 500e είναι περισσότερο Abarth από ποτέ. Συνδυάζοντας τη δύναμη του ηλεκτρισμού με το στιλ και τον ήχο, μετατρέπει την αδρεναλίνη σε επιδόσεις. Το νέο 500e είναι το πλέον άμεσο και διασκεδαστικό Abarth 500 στην πόλη, έχοντας καλύτερες επιδόσεις και απόκριση από το Abarth 695. Ειδικότερα στην επιτάχυνση στις χαμηλές ταχύτητες (20-40 χλμ./ώρα) είναι ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο (50%) σε σχέση με το βενζινοκίνητο μοντέλο 695 (180 PS). 

Αλλά και εκτός του αστικού περιβάλλοντος, το νέο Abarth 500e είναι ταχύτερο, με την επιτάχυνση 40-60 χλμ./ώρα να απαιτεί μόλις 1,5 δλ. -πολύ ταχύτερα από τη συμβατική έκδοση- που μένει πίσω κατά 15 μέτρα, φτάνοντας τα 60 χλμ./ώρα ένα δευτερόλεπτο αργότερα.

Επιταχύνοντας από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα, το ηλεκτρικό μοντέλο είναι επίσης ταχύτερο κατά σχεδόν 1,0 δλ., ενώ η συνολική του ανωτερότητα καταγράφεται και στην πίστα Misto Alfa Handling Track του κέντρου δοκιμών του Balocco, όπου το νέο Abarth 500e κερδίζει το 695 στο γύρο με περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά.

Παράλληλα, η αμεσότητα του ηλεκτροκινητήρα, το μακρύτερο μετατρόχιο, η βελτιωμένη σταθερότητα χάρη στα φαρδύτερα μετατρόχια και η καλύτερη κατανομή βάρους μεταξύ των αξόνων προσφέρουν κορυφαία απόκριση και επίπεδα πρόσφυσης. Το νέο Abarth 500e εφοδιάζεται με μπαταρία 42 kWh και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 113,7 kW (155 PS) που εξασφαλίζει δυναμικές ρεπρίζ και επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,0 δευτερόλεπτα. Την ίδια στιγμή οι υψηλές επιδόσεις συνδυάζονται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Συνολικά το νέο Abarth 500e είναι ένα γρήγορο, διασκεδαστικό και με εξαιρετική ακρίβεια σπορ αυτοκίνητο που ενώνει τους παραδοσιακούς φίλους της μάρκας με ένα νέο κοινό, επεκτείνοντας την εμπορική της παρουσία και παραμένοντας την ίδια στιγμή πιστό στο αυθεντικό DNA της Abarth.

Προγράμματα οδήγησης: Turismo, Scorpion Street και Scorpion Track

Τρία προγράμματα οδήγησης είναι διαθέσιμα, το κάθε ένα με χαρακτηριστικά που ταιριάζουν σε διαφορετικές συνθήκες.

  • Η επιλογή Turismo προσφέρει ομαλότερη επιτάχυνση, ενώ και η συνολική απόδοση περιορίζεται για χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα η ισχύς φτάνει τα 100 αντί τα 113 kW και η ροπή τα 220 αντί τα 235 Nm.
  • Η επιλογή Scorpion Street παράλληλα με την μέγιστη ισχύ προσφέρει και τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας.
  • Στις επιλογές Turismo και Scorpion Street διαθέσιμη είναι και η λειτουργία one-pedal για ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ανάκτηση ενέργειας.
  • Τέλος το πρόγραμμα Scorpion Track όπως αφήνει να εννοηθεί το όνομα του έχει σχεδιαστεί με αποκλειστικό γνώμονα τη μέγιστη απόδοση.

Ταχύτητα φόρτισης

Το νέο Abarth 500e εφοδιάζεται με σύστημα ταχυφόρτισης ισχύος 85 kW, το οποίο επιτρέπει σε κατάλληλο δίκτυο την ανάκτηση αυτονομίας περίπου 40 χλμ. σε μόλις 5 λεπτά, ενώ η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει το 80% σε μόλις 35 λεπτά. 

Ο βρυχηθμός της Abarth μέσω του νέου Abarth 500e

Διαχρονικά ο ήχος παίζει σημαντικό ρόλο για την Abarth. Εκτός από τεχνικό στοιχείο, εξελίχθηκε σε μια ξεχωριστή υπογραφή που υπογραμμίζει τη διασκέδαση που προσφέρουν τα μοντέλα της μάρκας. Το νέο Abarth 500e είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας του που προσφέρει μια ηχητική εμπειρία για όσους επιθυμούν να οδηγούν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χωρίς όμως να αποχωριστούν το βρυχηθμό ενός σπορ αυτοκινήτου.

Κάθε φορά που ο οδηγός ενεργοποιεί το αυτοκίνητο, το σύστημα αναπαράγει έναν ήχο από ηλεκτρική κιθάρα, κάτι που ισχύει αντίστοιχα και με την ενεργοποίηση του υποχρεωτικού συστήματος AVAS (Acoustic Vehicle Alert System) μετά τα 20 χλμ./ώρα. Τέλος το νέο Abarth 500e, είναι το πρώτο και μοναδικό αυτοκίνητο πόλης με σύστημα αναπαραγωγής ήχου, για όσους δεν θέλουν να αποχωριστούν ούτε για μια στιγμή το χαρακτηριστικό βρυχηθμό του Turbo βενζινοκινητήρα της Abarth.

Νέα στοιχεία για μια εξατομικευμένη σπορ εμπειρία

Το δυναμικό στιλ του νέου Abarth 500e συνδυάζει στοιχεία από το παρελθόν με τη νέα αύρα που φέρνει η ηλεκτροκίνηση, κάνοντας πράξη τη φιλοσοφία «New era, same roots, same DNA» («Νέα εποχή, ίδιες ρίζες, ίδιο DNA).

 Η νέα εξηλεκτρισμένη υπογραφή του Σκορπιού κάνει την εμφάνιση της με το μοντέλο, ενώνοντας την ισχύ με την καινοτομία και τη διασκέδαση με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον. Μια σειρά «επιθετικών» στοιχείων στο αμάξωμα τραβούν αμέσως την προσοχή, όπως ο νέος προφυλακτήρας, ο πίσω διαχύτης και οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος που φιλοξενούν το σύστημα πέδησης με δίσκους σε όλους τους τροχούς. Νέα είναι η φωτεινή υπογραφή LED, αλλά και το λογότυπο με τον Σκορπιό.

Το νέο Abarth 500e Scorpionissima: η συλλεκτική έκδοση λανσαρίσματος

Η αποκάλυψη του νέου Abarth 500e πραγματοποιείται με τη έκδοση λανσαρίσματος Scorpionissima, μια εντυπωσιακή και πλήρως εξοπλισμένη πρόταση για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Abarth. Με την παραγωγή να περιορίζεται στις μόλις 1.949 μονάδες, αριθμός που αντιστοιχεί στη χρονολογία γέννησης της μάρκας, η Scorpionissima είναι διαθέσιμη σε αμαξώματα hatchback και cabrio.

Ο εξοπλισμός του νέου Abarth 500e Scorpionissima περιλαμβάνει εκτός των άλλων τροχούς 18 ιντσών με φινίρισμα Diamond-Cut, ηλιοροφή, φιμέ τζάμια, σπορ πεντάλ και καθίσματα με επένδυση από Alcantara. Εντυπωσιακό είναι το σύστημα πολυμέσων Uconnect με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών που είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto και τις σελίδες που παρουσιάζουν σε πραγματικό χρόνο την απόδοση του συνόλου. Παράλληλα, χάρη στις υπηρεσίες συνδεσιμότητας, ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να ελέγχει από απόσταση τη λειτουργία και την κατάσταση του αυτοκινήτου του, μέσω της κινητού του τηλεφώνου.

Η συλλεκτική έκδοση ολοκληρώνεται με την επιλογή μεταξύ δύο νέων χρωμάτων, του Acid Green και του Poison Blue.

Σε επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, το νέο Abarth 500e Scorpionissima εξοπλίζεται με έξι αερόσακους, αλλά και μια πλήρη σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), ειδικά ρυθμισμένων ώστε να προσφέρουν τη μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση χωρίς καμία παραχώρηση στον τομέα της ασφάλειας.

Μια νέα εμπειρία αγοράς 

Η άμεση επιτάχυνση και η γρήγορη απόκριση δεν αφορά μόνο στα τεχνικά στοιχεία των μοντέλων της Abarth, αλλά και στη σχέση της με τους πελάτες. Η απόκτηση ενός νέου Abarth 500e θα μπορεί να πραγματοποιείται και διαδικτυακά με τον αγοραστή να μπορεί να διαμορφώσει και να ολοκληρώσει τις διαδικασίες απόκτησης του νέου του αυτοκίνητο μέσα σε λίγα μόλις λεπτά.

Performance creators: οι φίλοι της μάρκας συμβάλλουν στη διαμόρφωση του νέου μοντέλου

Οι φίλοι της Abarth αποτελούν μια δυναμική κοινότητα που αριθμεί περισσότερα από 160.000 μέλη σε όλο τον κόσμο. Αυτή η μεγάλη οικογένεια, χάρη στο πρόγραμμα Performance creators, είχε την ευκαιρία να αποφασίσει για μια σειρά χαρακτηριστικών του νέου μοντέλου, όπως τα χρώματα του αμαξώματος και ο ήχος. Αυτό είναι μόνο η αρχή, με περισσότερες επιλογές στο μέλλον να δίνονται στα μέλη της κοινότητας ώστε να έχουν πάντα ενεργό ρόλο στην εξέλιξη της αγαπημένης τους μάρκας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Hyundai i10 1.0 Ν-Line: Ελιξήριο νεότητας και οδηγικής ευχαρίστησης

Featured

Θα υπάρξει και έκδοση κουπέ της Alfa Romeo Tonale;

Alfa Romeo

Δοκιμή: Citroën ë-C4 C-Cross

Citroen

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup