Σύνδεση

Featured

Νέες εκδόσεις 1.0 MPI EVO & 1.5 TSI EVO για το VW Polo

Το νέο Volkswagen Polo, ένα από τα παγκόσμια best sellers στην ιστορία της αυτοκίνησης και το μοντέλο που παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (+112%) στην Ελλάδα τη χρονιά που πέρασε, ενισχύει τη γκάμα του με δύο νέους, πολύ ενδιαφέροντες κινητήρες βενζίνης. Οι νέοι κινητήρες αναμένεται να ισχυροποιήσουν ιδιαίτερα τη θέση του Polo στην πιο δημοφιλή κατηγορία της ελληνικής αγοράς, αυτή των supermini, που αντιπροσωπεύει το 36,2% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων. Οι δύο νέοι κινητήρες θα κάνουν το Polo ακόμα πιο ανταγωνιστικό στο εισαγωγικό τμήμα της κατηγορίας, αυτό των κινητήρων 1.0 λίτρου και των αντίστοιχων 1.5 λίτρου, με το τελευταίο να αντιπροσωπεύει το 19% του συνόλου των βενζινοκινητήρων της κατηγορίας.

Ο πιο ενδιαφέρων από τεχνολογική άποψη κινητήρας είναι ο 1.5 TSI EVO 150PS, ο οποίος αποτελεί εξέλιξη του 1.4 TSI ACT. Η αύξηση του κυβισμού έχει επιτευχθεί μέσω αύξησης της διαδρομής του εμβόλου με αποτέλεσμα ο κινητήρας να είναι έντονα υποτετράγωνος και να παρουσιάζει καλύτερο θερμικό βαθμό απόδοσης και καλύτερη ανάπτυξη ροπής.

Ένα στοιχείο που πρέπει επίσης να επισημανθεί είναι η πίεση ψεκασμού του καυσίμου, η οποία είναι από τις υψηλότερες στην αυτοκινητοβιομηχανία, στα 350 bar, επιτρέποντας μικρότερο μέγεθος στα σταγονίδια του καυσίμου, ακριβέστερη ρύθμιση του μείγματος και μειωμένες εκπομπές σωματιδίων.

Οι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής διαθέτουν μεταβλητό χρονισμό ενισχύοντας την απόδοση του κινητήρα σε όλα τα φορτία. Επίσης, σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, οι 2 μεσαίοι κύλινδροι απενεργοποιούνται με αποτέλεσμα ο κινητήρας να λειτουργεί ως δικύλινδρος 750 κ.εκ., μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους. Ο κινητήρας διαθέτει επίσης επίστρωση APS (Atmospheric plasma spray) στους κυλίνδρους, δημιουργώντας μικροσκοπικούς θύλακες λίπανσης με αποτέλεσμα να μειώνονται σημαντικά οι τριβές που υφίστανται τα ελατήρια κατά την κίνηση του εμβόλου, να απάγεται καλύτερα η θερμότητα και να αυξάνεται η ευελιξία του κινητήρα σε ότι αφορά την ποιότητα του χρησιμοποιούμενου καυσίμου. Συνολικά, ο κινητήρας διακρίνεται από οικονομικότερη κατανάλωση καυσίμου και μακροζωία.

Από άποψη πωλήσεων, ίσως πιο σημαντικός είναι ο νέος κινητήρας 1.0 MPI EVO 80PS, ο οποίος θα αποτελέσει πλέον τον εισαγωγικό κινητήρα της γκάμας. Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα καινοτόμο κινητήρα της Volkswagen. Για πρώτη φορά η νέα τεχνολογία που έχει παρουσιάσει η μάρκα σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών, ενσωματώνεται στο νέο Polo και μάλιστα σε MPI κινητήρα, καθιστώντας την πιο προσιτή από ποτέ. Τα πλεονεκτήματα αυτής της τεχνολογίας είναι ακόμα καλύτερες επιδόσεις με μειωμένες καταναλώσεις και εκπομπές ρύπων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατανάλωση εντός πόλης σε σύγκριση με τον 1.0 MPI 75PS κινητήρα, τον οποίο αντικαθιστά, είναι μειωμένη σχεδόν κατά 2 λίτρα/100 χλμ., προσφέροντας οικονομία που υπερβαίνει το 30%!

Πιο συγκεκριμένα, το κύριο υλικό κατασκευής του κινητήρα είναι το αλουμίνιο, μειώνοντας έτσι το βάρος του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα βελτιώνεται η θερμική διαχείριση. Η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, επιτρέποντας πιο συμπαγείς διαστάσεις στον κινητήρα.

Ο νέος κινητήρας 1.0 MPI EVO 80PS, διαθέτει επίσης γεωμετρική συμπίεση 11.5:1 που επιτρέπει τον καλύτερο θερμικό βαθμό απόδοσης αλλά και ποιοτικότερη ανάπτυξη ροπής στρέψης. Η μέγιστη ισχύς είναι 80 ίπποι στις 6.200 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή τα 95 Nm στις 3.000 σ.α.λ.

Με την προσθήκη των δύο νέων κινητήρων στη γκάμα, η Volkswagen προσφέρει με το Polo την πληρέστερη πρόταση στην κατηγορία των supermini! Τεχνολογικά προηγμένοι, ισχυροί και αποδοτικοί κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου, από 1.000 έως 2.000 κ.εκ., ισχύος από 80 έως 200 PS, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, που προσφέρονται σε διάφορα επίπεδα εξοπλισμού και μπορούν να συνδυαστούν με προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού, σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, προκειμένου να ικανοποιήσουν κάθε ανάγκη και επιθυμία.

Τα πακέτα αυτά, με τις εμπορικές ονομασίες Technology Pack, Safety Pack και Design Pack, προσφέρουν τη δυνατότητα προσθήκης επιπλέον εξοπλισμού της προτίμησης του πελάτη, σε τιμές πολύ καλύτερες απ’ ότι αν τα επιμέρους στοιχεία επιλέγονται μεμονωμένα. Ενδεικτικά, ο εξοπλισμός αυτός μπορεί να περιλαμβάνει Active Info Display, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, Pre-Crash –

Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών, Park-Pilot – Σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, Roof Pack (φιμέ τζάμια, διχρωμία με μαύρη οροφή και μαύρα καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών), εσωτερικό πακέτο σχεδίασης Decor κλπ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Το καινούργιο VW Golf των 1.500 κυβικών και των 150 ίππων καλύπτει σχεδόν όλες τις απαιτήσεις

Featured

Πόσο πιστεύετε ότι κοστίζει το Toyota GR Yaris των 261 ίππων;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup