Σύνδεση

BMW

Επίσημη πρεμιέρα για τις νέες BMW X1 και iX1

Μετά τη διαρροή η πρεμιέρα για τη νέα, τρίτη κατά σειρά γενιά του πιο μικρού SUV της BMW, της X1, η οποία για πρώτη φορά στην ιστορία της θα έχει και ηλεκτρική έκδοση, την iX1. Η οποία θα είναι και το εισαγωγικό EV της εταιρείας του Μονάχου.

Όταν λανσαριστεί τον Οκτώβριο του 2022, θα διατίθεται αρχικά με μία γκάμα δύο κινητήρων βενζίνης και δύο diesel. Αυτοί θα συνεργάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, στάνταρ, με κίνηση στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς.

Από πλευράς διαστάσεων η νέα X1 είναι μεγαλύτερη σε όλες τις. Συγκεκριμένα, το μήκος της είναι 4,5 μέτρα (+5,3 εκ.), το πλάτος της 1,845 (+2,4 εκ.) και το ύψος της 1,642 μέτρα (+6,0 εκ.). Σημαντικά μεγαλύτερο (+229 χιλιοστά) είναι το μεταξόνιο (2.692 χιλιοστά).

Αισθητικά οι γραμμές είναι πιο έντονα SUV, χωρίς όμως να υπάρχει έντονη αποστασιοποίηση από την προκάτοχό της, ενώ η μάσκα ναι μεν έχει μεγαλώσει αλλά δεν είναι θηριώδης. Χαρακτηριστικοί είναι και οι λεπτοί προβολείς LED.

Στο εσωτερικό, που είναι επίσης καινούργιο, την παράσταση οπτικά το BMW Curved Display, που αποτελείται από τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής των 10,7”. Ένα νέο σύστημα ελέγχου/λειτουργίας με το λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8 και το BMW Curved Display, καθώς και μία πολύ ευρύτερη γκάμα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης, συμβάλλουν επίσης στη διαμόρφωση του πρωτοποριακού χαρακτήρα αυτού του Sports Activity Vehicle (SAV) της πολυτελούς compact κατηγορίας.

Για τους χώρους ενδεικτική είναι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που κυμαίνεται από τα 540 έως τα 1.600 λίτρα.

Η iX1 xDrive30 είναι το πρώτο τετρακίνητο ηλεκτρικό μοντέλο που λανσάρει η μάρκα στην πολυτελή compact κατηγορία. Δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) αποδίδουν συνδυαστικά έως 313 ίππους με συνολική ροπή 494 Nm. Ως τετρακίνητη iX1 xDrive30 ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα. Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive διαθέτει μια μπαταρία με net περιεχόμενο στις 64,7 kWh που χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία 413-438 χιλιόμετρα. Ο στάνταρ onboard AC φορτιστής είναι στα 11 kW (προαιρετικά υπάρχει στα 22 kW) ενώ η DC φόρτιση φτάνει έως τα 130 kW.

Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive χρησιμοποιείται επίσης στις plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας BMW X1. Η ήπια υβριδική τεχνολογία δεύτερης γενιάς 48V με ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων, συνεισφέρει στην ενίσχυση τόσο της αποδοτικότητας όσο και της απόδοσης ισχύος στους δύο ισχυρότερους κινητήρες.

Η X1 xDrive23i αποδίδει 218 ίππους από δίλιτρο μοτέρ βενζίνης 204 ίππων με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως 19 ίππους. Επίσης, στη γκάμα εκδόσεων που θα διατίθενται στο λανσάρισμα είναι η νέα X1 sDrive18i με την ισχύ ενός τρικύλινδρου κινητήρα 156 ίππων.

Ένας τετρακύλινδρος κινητήρας diesel συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία στη νέα X1 xDrive23d για την απόδοση μέγιστης ισχύος 211 ίππων. Ο δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας diesel στη νέα X1 sDrive18d αποδίδει 150 ίππους.

Η τεχνολογία ελέγχου ολίσθησης (near-actuator wheel slip limitation) τοποθετείται στάνταρ στη νέα BMW X1, προς όφελος της πρόσφυσης και της κατευθυντικής ευστάθειας. Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν, το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης και τα έξτρα αμορτισέρ στον εμπρός άξονα που ρυθμίζουν συνεχώς την απόσβεσή τους, ανάλογα με την αντίστοιχη διαδρομή των ελατηρίων (lift-related dampers). Η προαιρετική, προσαρμοζόμενη ανάρτηση M διαθέτει επιλεκτική απόσβεση βάσει της συχνότητας των κραδασμών (frequency-selective damping), σπορ σύστημα διεύθυνσης και μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 15 mm.

Η λίστα προαιρετικών χαρακτηριστικών περιλαμβάνει εν τω μεταξύ τα Steering & Lane Control Assistant, Active Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, Active Navigation, λειτουργία προειδοποίησης εξόδου και BMW Head-Up Display, καθώς και τα Surround View, Remote 3D View, BMW Drive Recorder και λειτουργίες Remote Theft Recorder. Οι υπάρχουσες λειτουργίες μπορούν να αναβαθμίζονται μέσω της δυνατότητας Remote Software Upgrades, που επίσης επιτρέπει την προσθήκη νέων λειτουργιών (η διαθεσιμότητα εξαρτάται από το hardware που είναι εγκατεστημένο στο όχημα και τις συνθήκες της αγοράς).

Η νέα BMW X1 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg, όπου τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά θα κατασκευάζονται σε μία γραμμή συναρμολόγησης, για πρώτη φορά.

Οι τιμές της νέας X1 στη Γερμανία ξεκινούν από τις 41.400 ευρώ, ενώ η iX1 κοστίζει από 55.000 ευρώ.

 

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Στέλιος

    02/06/2022 στις 23:30

    Περίμενα να αποκτήσω την νέα bmw x1 με τον νέο mild hybrid κινητήρα 1.5 με τους 170 hp την οποία έχει η bmw active tourer.Δυστυχως η νέα x1 έμεινε με τον παλιό, αναιμικο για suv, με τους 136hp.Υπάρχουν βέβαια και διλιτροι με το αντίστοιχο χαράτσι.Θα στραφω άλλου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured