Σύνδεση

Featured

Ποιος είπε πως τα ηλεκτρικά SUV δεν μπορούν να γίνουν άγρια; Όχι πάντως η Mercedes

Η Mercedes G500 4×42  της προηγούμενης γενιάς είχε εντυπωσιάσει με την εμφάνιση και τις δυνατότητές της και βέβαια όλοι περίμεναν τη διάδοχό της. Όμως τα πλάνα της Mercedes τουλάχιστον για τώρα φαίνεται πως είναι διαφορετικά, μιας και παρουσίασε μια αντίστοιχη έκδοση του ηλεκτρικού της SUV, της EQC. Προφανώς και για να δείξει πως και το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης ταιριάζει και με το off road και με το πιο extreme.

H EQC 4×42 λοιπόν έχει απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 293 χιλιοστά τη στιγμή που η στάνταρ εκδοχή της περιορίζεται στα μόλις 140, γεγονός που δημιουργεί ευθύς εξαρχής μια πιο σκληροπυρηνική εικόνα, Η οποία ενισχύεται και άλλο από τις προεκτάσεις των φτερών που προσθέτουν 10 εκατοστά στο πλάτος.

Φυσικά η αύξηση της απόστασης από το έδαφος έχει επιφέρει και πολύ πιο μεγάλες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής -από τις στάνταρ 20,6 και 20 μοίρες στις 31,8 και 33,0- καθώς και ράμπας (από 11,6 σε 24,2 μοίρες), ενώ πλέον μπορεί να περάσει χωρίς… βραχυκύκλωμα από νερό βάθους 40 εκατοστών (25 εκατοστά η στάνταρ έκδοση).

Από κει και πέρα υπάρχουν ειδικά εξελιγμένοι άξονες πολλαπλών συνδέσμων μπροστά και πίσω, με δυνατότητες τετραδιεύθυνσης που κάνουν τη σπέσιαλ αυτή EQC να μπορεί να στρίψει σχεδόν σε ορθή γωνία, καθώς και 20άρηδες τροχοί. Επίσης υπάρχουν τα προγράμματα οδήγησης Offroad και Offroad+, που πέρα από όλα τα άλλα παρέχουν βοήθεια σε σαθρά εδάφη με τη χρήση των φρένων προκειμένου να αποφευχθεί το κόλλημα. Στο τελευταίο βοηθά και η άμεση απόδοση της ροπής των 700 Nm και ο έλεγχός της, ενώ η ισχύς παραμένει στους 408 ίππους.

Αν στο σημείο αυτό αναρωτιέστε αν το πιο εντυπωσιακό μέχρι στιγμής ηλεκτρικό SUV θα κατασκευαστεί κανονικά και δεν θα παραμείνει πρωτότυπο η απάντηση είναι θα δείξει. Αν κρίνουμε πάντως από την G500 4×42 οι πιθανότητες να δούμε και τη Mercedes EQC 4×42 σε δημόσιο δρόμο είναι αρκετές.

[ngg src=”galleries” ids=”5414″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured