Σύνδεση

Featured

Αυτή είναι και επίσημα η νέα γενιά της Porsche 911, με τον κωδικό 992 (Video)

Πρεμιέρα λοιπόν για την καινούργια, την 8η κατά σειρά γενιά του μοντέλου που είναι συνώνυμο με την Porsche, της 911 και κατασκευάζεται από το 1963. Η καινούργια, που έχει τον εσωτερικό κωδικό 992 και αντικαθιστά την 991, μοιάζει μεν πολύ με την τελευταία -δεν θα μπορούσε να είναι και αλλιώς από τη στιγμή που οι βασικές γραμμές του αμαξώματος διαφυλάσσονται ως κόρη οφθαλμού- αλλά έχει και ουσιώδεις διαφορές.

Έτσι το πίσω μέρος έχει αναδιαμορφωθεί πλήρως με νέες θυρίδες εξαερισμού για τον κινητήρα και με νέα πίσω φώτα που συνδέονται μεταξύ τους με μια φωτεινή λωρίδα. Πάνω στην οποία υπάρχει και η ονομασία της μάρκας με την παραδοσιακή γραμματοσειρά, ενώ αντίθετα έχει αλλάξει ο τρόπος γραφής του μοντέλου, που πλέον είναι σαφώς πιο μοντέρνος.

Αλλαγμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας με τις διπλές οβάλ απολήξεις της έκδοσης S, που είναι και αυτή που θα είναι άμεσα διαθέσιμη, ενώ καινούργιος είναι τόσο ο εμπρός (προφυλακτήρας) όσο και η σχεδίαση των προβολέων.

Η πιο σημαντική όμως αλλαγή είναι η τροποποίηση των αναλογιών. Και αυτό γιατί η καινούργια 911, για λόγους περαιτέρω βελτίωσης των δυναμικών της χαρακτηριστικών και του επιπέδου ενεργητικής της ασφάλειας, έχει μεγαλύτερα μετατρόχια, τόσο μπροστά (κατά 45 χιλιοστά) όσο και πίσω (44 χιλιοστά). Αυτό σημαίνει ότι και το αμάξωμά της είναι πιο φαρδύ, ενώ πλέον θα υπάρχει μια και μόνο εκδοχή του. Δεν θα υπάρχει δηλαδή η στάνταρ έκδοση και αυτή με τα πιο μεγάλα καπούλια των S και GTS όπως στην προηγούμενη γενιά αλλά μόνο η δεύτερη. Όσο για το μήκος δεν έχει αλλάξει, ενώ χαρακτηριστικές είναι και οι ενσωματωμένες στο αμάξωμα χειρολαβές που κάνουν την εμφάνισή τους ηλεκτρικά.

Άλλη διαφορά είναι πως πλέον οι πίσω τροχοί είναι μεγαλύτεροι από τους εμπρός -21 και 20 ίντσες αντίστοιχα για την έκδοση S- όπως στις εκδόσεις GT της προηγούμενης πλέον γενιάς. Επίσης το σύστημα διεύθυνσης είναι κατά 10% πιο άμεσο, ενώ καινούργιας τεχνολογίας είναι και τα αμορτισέρ που επιτρέπουν την πιο γρήγορη προσαρμογή στις ρυθμίσεις.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι μεν γνώριμη αλλά και εδώ υπάρχουν αλλαγές. Έτσι κάτω από την κεντρική οθόνη αφής των 10,9 ιντσών υπάρχουν 5 πλήκτρα για άμεση πρόσβαση στις πιο σημαντικές λειτουργίες. Ο πίνακας οργάνων έχει και πάλι τον παραδοσιακό αριθμό των πέντε οργάνων και κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο, με τα όργανα να είναι πλέον μεμονωμένα και να μην μπαίνει το ένα μέσα στο άλλο.

Καινούργιος είναι και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK, που είναι καινούργιο με συνολικά 8 σχέσεις. Το χειροκίνητο κιβώτιο των 7 σχέσεων ναι μεν θα διατηρηθεί αλλά θα είναι η εξεζητημένη επιλογή.

Όπως προαναφέραμε για την αρχή η νέα 911 θα είναι διαθέσιμη στην έκδοση της S, με τον εξακύλινδρο boxer των 3.000 κυβικών να έχει πλέον νέα διάταξη των δύο turbo του και των ψυγείων τους, καθώς  και νέο σύστημα τροφοδοσίας. Οι αλλαγές αυτές έχουν αυξήσει την απόδοσή του στους 450 ίππους (+30 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά) και τα 530 Nm (από τις 2.300 έως τις 5.000 σ.α.λ.).

Έτσι το 0-100 ολοκληρώνεται σε 3,7 δεύτερα για την Carrera S και σε 3,6 δεύτερα για την τετρακίνητη Carrera 4S. Είναι δηλαδή 0,4 δεύτερα πιο γρήγορες στη συγκεκριμένη διαδικασία από τις αντίστοιχες 991, ενώ η διαφορά αυξάνεται κατά 0,2 δεύτερα σε συνδυασμό με το πακέτο Sport Chrono. Οι τελικές τους ταχύτητες είναι αντίστοιχα 308 και 306 χλμ./ ώρα.

Πέρα από τη στάνταρ Carrera που θα ακολουθήσει -αν και εδώ υπάρχει η ίδια αύξηση των 30 ίππων θα αποδίδει 400- την turbo που αναμένεται να φτάσει τους 600 ίππους και τις άλλες εκδόσεις που είναι βέβαιο πως θα εμφανιστούν, θα υπάρξει στην πορεία και υβριδική 911. Άλλωστε η 992 έχει σχεδιαστεί ευθύς εξαρχής για να μπορεί να συνδυαστεί και με υβριδικό σύστημα πρόωσης.

H Porsche έδωσε έμφαση και στα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης και τα προγράμματα οδήγησης. Έτσι το Wet που αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας στο βρεγμένο είναι στάνταρ, ενώ η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού -παραδοσιακά μακροσκελής και ακριβή- περιλαμβάνει για πρώτη φορά και σύστημα νυχτερινής όρασης με θερμική κάμερα. Το ενεργό cruise control διαθέτει και λειτουργία stop and go, μια μορφή αυτόνομης λειτουργίας για συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης, ενώ διαθέσιμες είναι και οι εφαρμογές (apps) Road Trip (προγραμματισμός ταξιδιών και διαδρομών έτσι ώστε να έχουν και οδηγικό ενδιαφέρον), 360+ (προσωπικός βοηθός) και Impact (υπολογισμός εκπομπών ρύπων).

Η νέα Porsche 911 κοστίζει στη Γερμανία από 120.125 ευρώ ως πισωκίνητη Carrera S και από 127.979 ως τετρακίνητη Carrera 4S -τιμές αυξημένες κατά 8.000 και πλέον ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Στην Ελλάδα οι αντίστοιχες εκδόσεις της προηγούμενης πια γενιά κόστιζαν 160.860 και 1177.800 ευρώ αντίστοιχα.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4426″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured