Στο Μόναχο (BMW) λοξοκοιτούν προς το Ingolstadt (Audi) και από το Ingolstadt στο Μόναχο και σε συνδυασμό με τη φόρα που έχει πάρει η εταιρεία της βαυαρικής πρωτεύουσας δεν είναι απίθανο να παρουσιάσει ένα καινούργιο μοντέλο κάτω από τη σειρά 1 πριν το τέλος της δεκαετίας.
Η πιο μικρή BMW θα βασίζεται φυσικά στο πλαίσιο UKL που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στα Mini, θα έχει πιο αστικό χαρακτήρα και βέβαια θα ανταγωνίζεται άμεσα το A1 της Audi. H βάση του θα μπορεί να είναι ένας κινητήρας turbo 1.200 κυβικών -από την PSA πιθανότατα με την οποία οι Βαυαροί έχουν συνεργαστεί και στο παρελθόν- ενώ εκτός απροόπτου θα υπάρχει και μια ηλεκτρική εκδοχή ως μια πιο προσιτή πρόταση σε σχέση με την πιο ειδική και σοφιστικέ i3.
Πάντως πριν τη μικρότερη BMW -αν τελικά πάρει το πράσινο φως που είναι πολύ πιθανό- θα έχει προηγηθεί η X2, το πιο μικρό SUV της μάρκας, που, ναι, θα ανταγωνίζεται το Audi Q2.
Γιάννης Σκουφής
