Σύνδεση

Featured

Νέα Mercedes GLS: αυτή είναι και επίσημα η S-Class των SUV

Η επίσημη πρεμιέρα του νέου και πιο μεγάλου SUV της Mercedes, της GLS -η G-Class είναι μια κατηγορία μόνη της- θα γίνει στην έκθεση της Νέας Υόρκης αλλά η γερμανική εταιρεία έδωσε ήδη στη δημοσιότητα όλα τα στοιχεία και πλήρες σετ φωτογραφιών.

Η τρίτη λοιπόν γενιά της GLS έχει μεγαλώσει και άλλο σε σχέση με την προκάτοχό της, μιας και το μήκος της έχει αυξηθεί κατά 77 χιλιοστά φτάνοντας τα 5,207 μέτρα, ενώ αυξημένο κατά 22 χιλιοστά είναι και το πλάτος της, που φλερτάρει με τα 2,0 μέτρα -1,956 για την ακρίβεια.

Αισθητικά ακολουθείται σε γενικές γραμμές η λογική της GLE αλλά σε XXL μέγεθος, ενώ μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο, που έχει φτάσει τα 3.135 χιλιοστά. Μια αύξηση 60 χιλιοστών η οποία έχει πάει ολόκληρη στους χώρους που αντιστοιχούν στους συνολικά 5 πίσω επιβάτες.

Η δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί να μετακινηθεί κατά μήκος, προαιρετικά υπάρχουν ξεχωριστά καθίσματα (στάνταρ στις ΗΠΑ), ενώ στην τελευταία σειρά καθισμάτων νοιώθουν άνετα, πάντα σύμφωνα με τη Mercedes, ακόμα και ενήλικες ύψους 1,94 μέτρων.

Τα πάντα σε ότι έχει σχέση με τα καθίσματα, ακόμα και η αναδίπλωσή τους για να προκύψει ένα χώρος φόρτωσης συνολικής χωρητικότητας 2.400 λίτρων, γίνονται ηλεκτρικά και με το πάτημα κουμπιών.

Το ταμπλό ακολουθεί τη λογική των S-Class και E-Class με δύο μεγάλες οθόνες με διαγώνιο 12,3 ιντσών κάτω από ενιαίο κρύσταλλο, ενώ από κει και πέρα υπάρχουν όλα όσο μπορεί να φανταστεί κανείς είτε όχι. Μεταξύ αυτών σύστημα κλιματισμού 5 ζωνών και πνευματική ανάρτηση. Ενδιαφέρον εδώ είναι το πρόγραμμα «πλυντηρίου» που σηκώνει το αμάξωμα στην πιο ψηλή του θέση προκειμένου να περιοριστεί το πλάτος και κλείνει τα πάντα, από παράθυρα και καθρέφτες μέχρι την ηλιοροφή, προκειμένου η GLS να χωρέσει και να πλυθεί χωρίς παρατράγουδα.

Στάνταρ είναι το αυτόματο κιβώτιο 9 G-Tronic, και η τετρακίνηση που προαιρετικά μπορεί να έχει και κιβώτιο μεταφοράς με κοντές σχέσεις. Διαθέσιμο είναι και το E-Active Body Control που ελαχιστοποιεί τις κλίσεις και τις κινήσεις του αμαξώματος και συνεργάζεται με το ROAD SURFACE SCAN που «σκανάρει» το δρόμο μπροστά και με το CURVE που κάνει το ίδιο με τις στροφές, προκειμένου να προσαρμοστούν ανάλογα οι ρυθμίσεις της ανάρτησης. Προαιρετικά υπάρχει και σύστημα υποβοήθησης τρέιλερ, ενώ το μέγιστο ρυμουλκούμενο βάρος φτάνει τους 3,5 τόνους.

Οι διαθέσιμες εκδόσεις του κορυφαίου SUV της Mercedes είναι η GLS  580 4MATIC με τον V8 των 4.000 κυβικών, ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV) με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 V, που συμβάλλει όποτε χρειαστεί 22 ίππους και 250 Nm στους 489 ίππους και τα 700 Nm που αποδίδει ο V8.

Η GLS 450 4MATIC που είναι επίσης ήπια υβριδική με τον εξακύλινδρο βενζίνης σε σειρά των 3.000 κυβικών της μάρκας δεν θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη, ενώ οι δύο diesel είναι η GLS 350d και η GLS 450d, στις οποίες ο εξακύλινδρος diesel των 3.000 κυβικών αποδίδει 286 (600 Nm) και 330 ίππους (700 Nm) αντίστοιχα.

[ngg src=”galleries” ids=”4654″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured