Σύνδεση

Featured

Η Mercedes CLE τώρα και ως κάμπριο

H Mercedes συνεχίζει την παράδοση που έχει στα μεγάλα τετραθέσια κάμπριο παρουσιάζοντας και επίσημα την CLE Cabriolet. Η οποία φυσικά βασίζεται στην αντίστοιχη κουπέ, έχει μήκος 4,85 μέτρων και μεγαλύτερο κατά 25 χιλιοστά μεταξόνιο -φτάνει τα 2.865 χιλιοστά- για χάρη των χώρων στο πίσω κάθισμά της.

Σύμφωνα με τη Mercedes είναι κανονικά τετραθέσια, ενώ το πορτμπαγκάζ της έχει χωρητικότητα από τα 295 έως και τα 385 λίτρα ανάλογα με το αν η μαλακή οροφή της είναι ανοιχτή ή κλειστή.

Η οροφή αυτή καθαυτή αποτελείται από πολλαπλές στρώσεις υφάσματος και είναι η κατά τη Mercedes «ακουστική». Εξασφαλίζει δηλαδή όταν είναι κλειστή επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό ανάλογο του κουπέ.

Κατά τα άλλα ανοίγει και κλείνει σε 20 δεύτερα και με ταχύτητες έως και 60 χλμ./ ώρα, ενώ για να εξασφαλιστεί η άνεση των επιβατών στάνταρ είναι και το AIRCAP (η «αεροτομή» στο πάνω μέρος του παρμπρίζ που κατευθύνει τον αέρα πάνω από τους επιβάτες) και το AIRSCARF (παροχή ζεστού αέρα από το μαξιλάρι στα εμπρός καθίσματα).  

Γενικά οι μηχανικοί της Mercedes έχουν προσέξει ιδιαίτερα τη λειτουργικότητα με ανοιχτή την οροφή. Έτσι η κλίση της οθόνης των 11,9 ιντσών του συστήματος infotainment MBUX στην κεντρική κονσόλα μεταβάλλεται από τις 15 έως και τις 40 μοίρες για να αποφεύγονται οι αντανακλάσεις και τα δερμάτινα καθίσματα έχουν ειδική επίστρωση για να αντανακλούν την ηλιακή ακτινοβολία. Με τον τρόπο αυτό η θερμοκρασία τους μειώνεται κατά 12 βαθμούς.

Η γκάμα των κινητήρων της CLE Cabriolet είναι αποκλειστικά ήπια υβριδική και θα περιλαμβάνει αρχικά τον τετρακύλινδρο βενζίνης των 2.000 κυβικών και των 204 ίππων των CLE 200 και CLE 200 4MATIC, καθώς και τον επίσης δίλιτρο diesel της CLE 220 d με τους 197 ίππους.

Στην πορεία θα προστεθεί και η κορυφαία εξακύλινδρη CLE 450 4MATIC των 3.000 κυβικών.

Η νέα Mercedes CLE Cabriolet ξεκινά στη Γερμανία από τις 66.402 ευρώ.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured