Σύνδεση

Featured

Αυτή είναι η νέα, μικρή Mercedes C-Class που έχει αέρα S-Class (Video)

Πρεμιέρα για τη νέα γενιά της πιο μικρής πισωκίνητης λιμουζίνας της Mercedes, της C-Class και μάλιστα σε μια περίοδο που τα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας χάνουν ολοένα έδαφος σε σχέση με τα SUV.

Αυτός είναι και ο λόγος που η Mercedes επέλεξε τη μόνη λογική επιλογή προκειμένου η νέα C-Class να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική της πορεία: την αναβάθμιση σε όλους του τομείς, έχοντας ως πρότυπο την κορυφαία S-Class.

Αισθητικά δεν έχουν επανάσταση αλλά εξέλιξη του γνωστού σχήματος των τετράθυρων Mercedes, ενώ όλες οι διαστάσεις πλην του ύψος έχουν μεγαλώσει για χάρη της άνεσης στο εσωτερικό. Έτσι το μήκος φτάνει πλέον τα 4,751 μέτρα (+65 χιλιοστά), ενώ κατά 25 χιλιοστά είναι μεγαλύτερο και τα μεταξόνιο (2.865 χιλιοστά συνολικά), κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όσοι κάθονται στο πίσω κάθισμα. Όσο για το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 455 λίτρων, που στο στέισον αυξάνονται στα 490 και φτάνουν μέχρι και τα 1.510 (στα PHEV από 390 έως 1.375 λίτρα).

Από κει και πέρα την παράσταση κλέβει η (προαιρετική) μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment των 11,9 ιντσών (στάνταρ 9.5 ίντσες), που όπως και στη S-Class έτσι και εδώ είναι ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα και έχει και μια κλίση προς τον οδηγό, ενώ οι χαρακτηριστικοί στρογγυλοί βρίσκονται από πάνω της.

Την εικόνα ολοκληρώνει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ το παρόν δίνουν όλα τα σύγχρονα ψηφιακά συστήματα όλων των κατηγοριών της μάρκας.

Ταυτόχρονα το εσωτερικό της νέας C-Class αποπνέει μια ακόμα πιο έντονη αίσθηση πολυτέλειας σε σχέση με τον πρόσφατο παρελθόν.

[ngg src=”galleries” ids=”5539″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Από πλευράς κινητήρων οι φήμες που ήθελαν τη νέα C-Class να είναι αποκλειστικά τετρακύλινδρη επιβεβαιώθηκαν, ενώ δεν υπάρχουν εκδόσεις χωρίς τουλάχιστον ήπια υβριδική υποβοήθηση. Η βάση στα σύνολα βενζίνης είναι οι C 180 και C 200, στις οποίες ο τετρακύλινδρος των 1.500 κυβικών αποδίδει 170 και 204 ίππους αντίστοιχα, ενώ ακολουθεί η  C 300 με τετρακίνηση και 258 ίππους από 2.000 κυβικά. Εδώ η λειτουργία Overboost προσθέτει 36 ίππους για περίπου 30 δευτερόλεπτα, ενώ στην πορεία θα ακολουθήσουν οι επίσης τετρακύλινδρες AMG C 43 και C 63e.

Οι diesel είναι επίσης όλοι τετρακύλινδροι 2.000 κυβικών με 163 ίππους στη C 200 d, 200 στη C 220 d και 265 στη C 300 d. Εδώ τετρακίνητη θα είναι μόνο η C 220 d.

Στην πορεία εκτός από τις AMG θα ακολουθήσει και η plug-in υβριδική C 300 e με συνδυαστική ισχύ 313 ίππων και 550 Nm και ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων.

Η νέα C-Class δεν θα είναι διαθέσιμη με πνευματική ανάρτηση όπως η προκάτοχός της αλλά θα μπορεί να εξοπλιστεί, για πρώτη φορά στην κατηγορία, με τετραδιεύθυνση που μειώνει τον κύκλο στροφής της στα 10,64 μέτρα.

[ngg src=”galleries” ids=”5540″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Toyota GR Yaris: Ειδικές εκδόσεις με βαριά ονόματα  

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda