Σύνδεση

McLaren

Η νέα McLaren 765LT θα κατασκευαστεί 765 φορές

Καταρχήν, πρόκειται για ένα Longtail μοντέλο, όπως μαρτυρά και η ονομασία του. Οπτικά δίνει ξεκάθαρα το χαρακτηριστικό στίγμα της McLaren, είναι όμως και αντίστοιχα δουλεμένο ώστε να πηγαίνει την αεροδυναμική ένα βήμα παραπέρα. Σε ολόκληρο το αμάξωμα γίνεται εκτεταμένη χρήση σύνθετων υλικών, όπως αντίστοιχα ισχύει και στο αεροδυναμικό πακέτο που φορά. Ενδεικτικά αναφέρουμε το μεγαλύτερο διαχύτη πίσω, την ενεργή αεροτομή και τους ειδικά σχεδιασμένους προφυλακτήρες και skirts.

Ειδικά για την αεροτομή, όχι μόνο αυξάνει την αρνητική άντωση αλλά ταυτόχρονα βοηθά στην απαγωγή της θερμότητας από τον κινητήρα και, υπό συνθήκες, μπορεί να παίξει το ρόλο αερόφρενου! Για τη μείωση του μη φερόμενου βάρους, οι άνθρωποι της McLaren φρόντισαν να τοποθετήσουν στην 765LT υπερελαφρούς τροχούς από σφυρήλατο αλουμίνιο, με μπουλόνια τιτανίου και ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R. Εντός αυτών κρύβονται τέσσερις μεγάλοι κεραμικοί δίσκοι, οι ίδιοι που χρησιμοποιεί και η Senna (εναλλακτικά προσφέρεται και με αμιγώς αγωνιστικό σύστημα πέδησης…).

Το συνολικό βάρος της 765LT αγγίζει μόλις τα 1.229 κιλά, είναι δηλαδή «50 κιλά ελαφρύτερη από τον άμεσο ανταγωνισμό» της, σύμφωνα με τη McLaren. Για την επίτευξη αυτού του αριθμού, μεταξύ άλλων, χρησιμοποιήθηκε ένα σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο, πιο λεπτά τζάμια, αγωνιστικά καθίσματα από ανθρακονήματα (κατά 18 κιλά ελαφρύτερα από αυτά της 720S), αφαιρέθηκε ο κλιματισμός και το ηχοσύστημα, ενώ στις πόρτες αντί για κανονικές θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχει ένα απλό διχτάκι… Παρόλα αυτά, για όσους ενδιαφερόμενους δεν αρέσκονται στα σπαρτιάτικα εσωτερικά, όλα τα ανωτέρω μπορούν πάλι να προστεθούν.

[ngg src=”galleries” ids=”5119″ display=”basic_thumbnail”] 

Αναφορικά με τον κινητήρα, είναι ένας twin-turbo V8, χωρητικότητας 4,0 λίτρων, με απόδοση 765 ίππους και 799 Nm. Για την επίτευξη αυτών των αριθμών οι μηχανικοί της εταιρείας, μεταξύ άλλων, τοποθέτησαν σφυρήλατα πιστόνια αλουμινίου, μία επιπρόσθετη αντλία βενζίνης και επαναπρογραμμάτισαν τον εγκέφαλο του μοτέρ. Έτσι, η 765LT επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ ώρα σε 2.8 δεύτερα και η τελική της είναι 330 χλμ./ ώρα.

Το εφτάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με το οποίο συνδυάζεται, διαθέτει καλύτερα σχεδιασμένα γρανάζια και προσφέρει κατά 15% καλύτερη επιτάχυνση από την 720S. Παράλληλα, υιοθετεί και μία νέα «limit downshift» λειτουργία. Εάν ο οδηγός πάει να κατεβάσει ταχύτητα αλλά αυτό θα ανέβαζε τις στροφές πέραν του ορίου ασφαλείας, το κιβώτιο θυμάται αυτή του την επιλογή και την εκτελεί αμέσως μόλις κατέβει λίγο η ταχύτητα και μπορεί να πραγματοποιηθεί το κατέβασμα με ασφάλεια για τον κινητήρα.

Η παραγωγή της νέας 765LT αναμένεται να ξεκινήσει εντός των επόμενων μηνών, με τις παραδόσεις να ξεκινούν από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Σχετικά με το κόστος, δεν υπάρχει κάποια εικόνα, αναμένεται όμως να είναι ανάλογο των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota