Σύνδεση

Featured

Η νέα Lamborghini Revuelto αναστατώνει τη λίγκα των υπερ- αυτοκινήτων (Video)

Η Revuelto των 1.015 ίππων θα κοστίζει περίπου μισό εκατομμύριο ευρώ και τα δύο πρώτα χρόνια της παραγωγής έχουν ήδη καπαρωθεί!

Η κορυφαία Lamborghini είναι παραδοσιακά ένα αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει και η Revuelto όχι μόνο δεν αποτελεί την εξαίρεση αλλά υπερθεματίζει. Τόσο με την εμφάνισή της όσο και με την απόδοσή της, καθώς είναι η πρώτη Lamborghini με τετραψήφια ισχύ.

Πιο συγκεκριμένα η απόδοσή της φτάνει συνδυαστικά τους 1.015 ίππους, καθώς η Revuelto είναι και η πρώτη plug-in υβριδική Lamborghini. Με το σύστημα πρόωσής της να αποτελείται από την πιο πρόσφατη εκδοχή του εμβληματικού V12 των 6.500 κυβικών και συνολικά τρεις ηλεκτροκινητήρες.

Φυσικά οι 1.015 ίπποι εξασφαλίζουν και καταπληκτικές επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ ώρα να είναι υπόθεση μόλις 2,5 δευτερολέπτων, το 0-200 χλμ./ ώρα 7,0 και η τελική να ξεπερνά τα 350 χλμ./ ώρα.

Αισθητικά η Revuelto διατηρεί φυσικά το σχήμα σφήνας, ενώ διαθέτει και στοιχεία από τις Sian FKP 37 και Countach LPI 800-4. Από κει και πέρα ξεχωρίζουν οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και οι προβολείς με τα ιδιαίτερα μεγάλα LED φώτα ημέρας, ενώ στο πίσω μέρος δεν μπορεί κανείς να παραδεί το μεγάλο διαχύτη και τις τεράστιες απολήξεις της εξάτμισης.

Εξίσου εντυπωσιακό στοιχείο ο ελεύθερος, χωρίς κάλυμμα, V12, καθώς και τα αεροδυναμικά «κανάλια». 

Το εσωτερικό είναι όπως περιμένει κανείς ψηφιακό, με ένα πίνακα οργάνων 12,3 ινστών, μιας οθόνη αφής 8,4 ιντσών στην κεντρική κονσόλα και μιας 9,1 μπροστά από το συνοδηγό.

Παρά την ύπαρξη των οθονών υπάρχει και ένα μεγάλος αριθμός φυσικών διακοπτών στο τιμόνι, από τους οποίους ξεχωρίζουν αυτοί για το πρόγραμμα Corsa της μέγιστης ισχύος και το EV της πλήρους ηλεκτροκίνησης. 

PHEV 1.015 ίππων

H Revuelto είναι το πιο ισχυρό μοντέλο στην ιστορία της Lamborghini, καθώς το σύστημα πρόωσής της αποδίδει συνολικά 1.015 ίππους. Στο επίκεντρο του συστήματος και στο κέντρο του αμαξώματος βρίσκεται ένας καινούργιος σε μεγάλο βαθμό ατμοσφαιρικός V12 των 6.500 κυβικών, που με 825 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 725 Nm στις 6.750 σ.α.λ. είναι ο πιο δυνατός που έχει παρουσιάσει ποτέ η Lamborghini.   

Ο V12 κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς, ενώ το κιβώτιο DCT είναι ένα νέο διπλού υγρού συμπλέκτη με 8 σχέσεις (ζυγίζει 193 κιλά) που στην έξοδο του έχει ενσωματωμένο ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 150 ίππων και ροπή 150 Nm. Τα άλλα δύο μοτέρ κινούν τους εμπρός τροχούς, έχουν ίδια ισχύ αλλά 350 Nm.

Αξιοσημείωτο είναι πως η τετρακίνηση που δημιουργούν λειτουργεί και στο πρόγραμμα EV.

H μπαταρία είναι μικρή, με χωρητικότητα 3,8 kWh και είναι τοποθετημένη στο τούνελ μετάδοσης μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Η φόρτισή της με ισχύ 7,0 kW διαρκεί μόλις 30 λεπτά, ενώ η εταιρεία δεν ανακοινώνει επίσημα την ηλεκτρική της αυτονομία.

Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο πως δεν θα ξεπερνά τα 3 με 4 χιλιόμετρα, ενώ η εταιρεία αναφέρει πως οι εκπομπές CO2 σε σχέση με την Aventador Ultimae εμφανίζονται μειωμένες κατά 30%. 

Ενδιαφέρον είναι πως στην 60χρονη ιστορία της Lamborghini, μόνο άλλα δύο 12κύλινδρα μοντέλα της διέθεταν κιβώτιο τοποθετημένο πίσω εγκάρσια: η θρυλική Miura που παρουσιάστηκε το 1966 και το Essenza SCV12, ένα υπερ-αυτοκίνητο που προοριζόταν για την πίστα.   

Τα προφίλ οδήγησης της Revuelto είναι 13

Υπάρχουν 7 βασικά προγράμματα οδήγησης (τα Recharge, Hybrid, Performance, City, Strada, Sport και Corsa) και 13 προφίλ κίνησης.

Στο City η νέα Lambo μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και αθόρυβα και αποδίδει έως και 180 ίππους. Στο Strada η ισχύς περιορίζεται στα 886 άλογα, στο Sport στα 907, ενώ στο Corsa δεν υπάρχει κανένας περιορισμός και είναι διαθέσιμοι και οι 1.015 ίπποι.

Η επιλογή τους γίνεται από δύο περιστροφικούς διακόπτες στο τιμόνι. Ανάλογα με το πρόγραμμα αλλάζουν διάφορα χαρακτηριστικά, όπως η απόκριση του κινητήρα, η λειτουργία του κιβωτίου, το σύστημα πρόσφυσης κ.α.

Monofuselage: Το μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακόνημα

Ο μονοκόκ κλωβός λέγεται Monofuselage και αποτελείται από πολυμερισμένο CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic). O κλωβός συνδυάζεται με υψηλής αντοχής αλουμινένια δομικά στοιχεία που εκτείνονται μέχρι τα άκρα του πλαισίου.

Σε σχέση με την Aventador και σύμφωνα με την Lamborghini, το νέο πλαίσιο είναι 10% ελαφρύτερο και 25% πιο άκαμπτο, με το βαθμό ακαμψίας να φτάνει τα 40.000 Nm/μοίρα.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured