Σύνδεση

Featured

Renault: πρεμιέρα για τα υβριδικά Clio Ε-Τech και Captur E-Tech Plug-in με 140 και 160 ίππους

Την έκθεση των Βρυξελλών επέλεξε η Renault για να παρουσιάσει τις υβριδικές εκδόσεις των νέων της μικρών- μεσαίων μοντέλων, του Clio και του Captur. Για τις οποίες έχει εκμεταλλευθεί την εμπειρία και την τεχνογνωσία που έχει συλλέξει από την εμπλοκή της στη Φόρμουλα 1.

Στην περίπτωση του Clio Ε-Τech, όπως ονομάζεται υπάρχει ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα, στο οποίο ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζίνης 1.600 κυβικών συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες -ένας μίζας- γεννήτριας και ένας συνδεδεμένος με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο- και μια μπαταρία 1,2 kWΗ, με αποτέλεσμα η αύξηση του βάρους να είναι μόνο 10 κιλά συγκριτικά με ένα αντίστοιχο Clio diesel. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 140 ίππους και η Renault αναφέρει πως σε αστικό περιβάλλον το 80% των διαδρομών μπορεί να γίνεται ηλεκτρικά, με αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης καta 40%.

[ngg src=”galleries” ids=”5025″ display=”basic_thumbnail”] 

Η ίδια υβριδική διάταξη, με απόδοση 160 ίππων, χρησιμοποιείται και στο Captur E-Tech Plug-in, μόνο που όπως λέει και το όνομά του, εδώ πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό με μπαταρία 9,8 kWh, η οποία μπορεί να εξασφαλίσει μια καθαρά ηλεκτρική κίνηση για έως και 50 χιλιόμετρα κατά WLTP, με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ ώρα. Μέσα στην πόλη τα χιλιόμετρα αυτά γίνονται 65, πάντα κατά WLTP.

Και τα δύο καινούργια υβριδικά Renault θα διαφοροποιούνται ελαφρώς οπτικά από τις αντίστοιχες συμβατικές εκδόσεις, ενώ θα έχουν και ειδικά προγράμματα οδήγησης.

[ngg src=”galleries” ids=”5026″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured