Σύνδεση

Featured

H νέα EQA είναι η πιο μικρή -και προσιτή- ηλεκτρική Mercedes

Πρεμιέρα για την ηλεκτρική έκδοση του εισαγωγικού SUV της Mercedes, την GLA, η οποία ονομάζεται EQA και θα είναι το πιο μικρό και φυσικά και το πιο προσιτό οικονομικά ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρείας.

Η έκδοσή της που παρουσιάστηκε επίσημα είναι η EQA 250, η οποία διαθέτει ένα ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων και 375 Nm στον εμπρός άξονα και μπαταρία 66,5 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των 426 χιλιομέτρων. Στην πορεία θα ακολουθήσει και τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε άξονα- με συνδυαστική απόδοση 272 ίππων και αυτονομία που θα μπορεί να φτάνει μέχρι και τα 500 χιλιόμετρα. Όσο για τις επιδόσεις της EQA 250 σημειώστε 0-100 σε 8,9 δεύτερα και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ ώρα, τιμές απόλυτα ικανοποιητικές αν συνυπολογίσει κανείς πως το βάρος της φτάνει τα 2.040 κιλά

Η βάση της είναι το πλαίσιο MFA2, που δεν έχει πάντως ειδικά εξελιχθεί για την ηλεκτροκίνηση. Από κει και πέρα ο στάνταρ εσωτερικός φορτιστής είναι των 11 kW, γεγονός που σημαίνει πως σε αντίστοιχο wallbox η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί 5 ώρες και 45 λεπτά, ενώ σε ταχυφορτιστή DC (συνεχούς ρεύματος) 100 kW η διάρκεια της φόρτισης από το 10 έως το 80% είναι 30 λεπτά.

Αισθητικά η EQA ακολουθεί τα πρότυπα της GLA, με επιπλέον τα «ηλεκτρικά» στοιχεία όπως την κλειστή μάσκα, ενώ καλύτερη είναι και η αεροδυναμική της, με το συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι της τάξης του 0,28. Αντίστοιχα γνώριμο είναι και το εσωτερικό, όπου και εδώ υπάρχουν οι προσαρμογές στην ηλεκτρική πραγματικότητα, ενώ το πορτμπαγκάζ είναι περίπου 100 λίτρα πιο μικρό σε σχέση με αυτό της GLA.

Η νέα Mercedes EQA θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας από την άνοιξη, οι τιμές της θα ανακοινωθούν επίσημα το Φεβρουάριο, ενώ μια ένδειξη αποτελεί το ότι στη Γερμανία θα ξεκινά, προ επιδοτήσεων, από τις 47.540 ευρώ.

[ngg src=”galleries” ids=”5504″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured