Σύνδεση

Featured

Η νέα ηλεκτρική Jaguar I-Pace έχει 400 ίππους και αυτονομία 480 χιλιομέτρων (Video)

Πρεμιέρα στο διαδίκτυο, λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή της στην έκθεση της Γενεύης, για το ολοκαίνουργιο SUV της Jaguar. Την i-Pace, η οποία είναι πλήρως ηλεκτρική.

Η πολύ- αναμενόμενη I-Pace των σχεδόν 4,70 μέτρων (4,68 για την ακρίβεια) ναι μεν ακολουθεί το στυλ των άλλων SUV της μάρκας και κυρίως της F-Pace αλλά ταυτόχρονα διαφοροποιείται σε πολλά σημεία. Για χάρη της σημειολογίας φυσικά, σε ότι αφορά π.χ. τη μάσκα, αλλά και λόγω της απουσίας συμβατικών μηχανικών μερών. Το τελευταίο επέτρεψε στο καπό μέρος να είναι σαφώς πιο μικρό σε σχέση με τις E- και F-Pace, ενώ γενικά οι αναλογίες είναι ασυνήθιστες.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι πάντως αποδεκτό, ενώ το αμάξωμα, που έχει να επιδείξει και μια αρκετά καλή αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29, παραπέμπει σε SUV κουπέ.  

To εσωτερικό είναι πενταθέσιο και άνετο, με πορτμπαγκάζ που κυμαίνεται από 656 έως και 1.453 λίτρα, ενώ ο διάκοσμος πέρα από χαρακτηριστικός για σύγχρονη Jaguar είναι και high tech, χάρη στις δύο οθόνες -μια μεγάλη 10,0 ιντσών πιο ψηλά για το σύστημα infotainment και μια μικρότερη 5,5 ιντσών πιο χαμηλά. Τα φυσικά χειριστήρια πάντως, διακόπτες και μπουτόν, εξακολουθούν να υπάρχουν μιας και δεν έχουν καταργηθεί πλήρως.

Το σύστημα πρόωσης της I-Pace αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που έχει εξελίξει η ίδια η Jaguar και από μια συστοιχία μπαταριών 90 kWh. Η αυτονομία που εξασφαλίζεται με βάση τον κύκλο WLTP και τα λεγόμενα της Jaguar, φτάνει τα 480 χιλιόμετρα, ενώ σε φορτιστή συνεχούς ρεύματος και ισχύος 100 kW (μιλάμε για φορτιστή «τέρας»…) η φόρτιση μέχρι το 80% της συνολικής χωρητικότητας των μπαταριών γίνεται σε μόλις 40 λεπτά. Οι πιο βιαστικοί θα μπορούν να φορτίσουν τις μπαταρίες για ένα τέταρτο έτσι ώστε να μπορούν να καλύψουν μέχρι και 100 χιλιόμετρα, ενώ στο οικιακό δίκτυο χρειάζεται σαφώς υπομονή, μιας και απαιτούνται περίπου 10 ώρες. Άξιο λόγου και αναφοράς είναι η 8ετής εγγύηση που δίνει η Jaguar για τις μπαταρίες, αρκεί να τηρούνται τα μεσοδιαστήματα των προβλεπόμενων σέρβις, που είναι 2 χρόνια ή 34.000 χιλιόμετρα.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες, από ένας σε κάθε τροχό, αποδίδουν συνδυαστικά 400 ίππους και 696 Nm, ενώ και παρά τα σχεδόν 2.100 κιλά του βάρους της επιταχύνουν την I-Pace μέσα σε 4,8 δεύτερα από τη στάση μέχρι τα 100 χλμ./ ώρα.

Η ανάρτηση βασίζεται σε αυτή της F-Pace και είναι στάνταρ πνευματική, ενώ η κατανομή του βάρους στους δύο άξονες, λόγω και της χαμηλής θέσης των μπαταριών, είναι 50:50.

H καινούργια Jaguar I-Pace θα είναι διαθέσιμη προς τα τέλη της χρονιάς που διανύουμε, ενώ ήδη υπάρχουν 25.000 παραγγελίες, πάντα σύμφωνα με τη Jaguar. Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τα SE και HSE, ενώ με την έναρξη των πωλήσεων θα υπάρχει  μια ειδική έκδοση First Edition αποκλειστικά σε κόκκινο χρώμα. Όσο για την τιμή της θα ξεκινά στη Γερμανία από 77.850 ευρώ, με αποτέλεσμα να ανταγωνίζεται και από αυτήν την πλευρά άμεσα το Tesla Model X αλλά και το αναμενόμενο Audi Q6.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4010″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured