Σύνδεση

Featured

ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ MERCEDES ΜΕ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΙΠΠΟΥΣ

H Mercedes ανακοίνωσε για το 2017 μια νέα γενιά κινητήρων, η οποία θα έχει και 6κύλινδρα σε σειρά σύνολα (εσωτερικός κωδικός Μ 256), βενζίνης και πετρελαίου, τα οποία επιστρέφουν μετά από μακρόχρονη απουσία στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας.

Η νέα οικογένεια κινητήρων θα περιλαμβάνει τόσο τετρακύλινδρους (Μ 265) όσο και V8 (Μ 176) με δύο turbo και σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων όταν οι συνθήκες λειτουργίας το επιτρέπουν. Κοινά χαρακτηριστικά όλων των νέων συνόλων είναι η χωρητικότητα των 500 κυβικών ανά κύλινδρο, καθώς και το πάχος του τοιχωμάτων των κυλίνδρων που είναι μόλις 90 χιλιοστά.

Από κει και πέρα ο 6κύλινδρος βενζίνης που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην ανανεωμένη S-Class κατά τη διάρκεια του 2017 θα διαθέτει ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα στη μίζα, ο οποίος θα προσθέτει άλλα 220 Nm ροπής και θα λειτουργεί και ως γεννήτρια κατά το φρενάρισμα αποθηκεύοντας την ενέργεια σε μια μπαταρία 0,5 kWh. Επιπλέον εκτός του συμβατικού turbo καυασερίων θα υπάρχει και ένα ηλεκτρικό της Borg Warner, που λειτουργεί ανεξάρτητα από το φορτίο του κινητήρα και μέσα σε 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου έχει φτάσει τις 70.000 σ.α.λ., με αποτέλεσμα να εξαλείφεται ουσιαστικά η υστέρηση στην απόκριση (turbo lag).

Umfassende Motorenoffensive bei Mercedes-Benz: Stärker, sparsamer und sauberer

Το ηλεκτρικό turbo, όσο και άλλοι μεγάλοι καταναλωτές, όπως η αντλία νερού ή συμπιεστής του κλιματιστικού, θα τροφοδοτούνται από το ηλεκτρικό κύκλωμα των 48V, που θα υπάρχει παράλληλα με αυτό των 12V. Λόγω των ηλεκτρικών δευτερευόντων μερών δεν θα υπάρχει κίνησή τους μέσω ιμάντα, με αποτέλεσμα ο νέος 6κύλινδρος σε σειρά να έχει μικρότερο μήκος σε σχέση με άλλα σύνολα αυτής της διάταξης.

Όσο για την απόδοσή του θα ξεπερνά τα 400 άλογα (από τα 333 του τρέχοντος V6), σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία θα είναι και 15% πιο οικονομικός, ενώ θα διαθέτει και φίλτρο σωματιδίων.

Ανάλογα θα είναι και τα χαρακτηριστικά του τετρακύλινδρου των 2.000 κυβικών, με κύκλωμα 48V και ηλεκτρική τροφοδοσία των παρελκομένων. Απλά εδώ δεν θα υπάρχει ηλεκτρικό turbo και ο ηλεκτροκινητήρας δεν θα είναι άμεσα συνδεδεμένος στο στρόφαλο αλλά μέσω ιμάντα. Οι μηχανικοί της Mercedes κάνουν λόγο για ειδική ισχύ που θα ξεπερνά τα 100 kW, κάτι που μεταφράζεται σε τουλάχιστον 272 ίππους, ενώ η απόδοση του κορυφαίου της νέας γκάμας, του bi-turbo V8 των 4.000 κυβικών θα ξεπερνά τα 475 άλογα και τα 750 Nm.

O 6κύλινδρος σε σειρά diesel των 3.000 κυβικών θα έχει πολλά κοινά με το σύνολο των 2.000 κυβικών της E 220d και η απόδοσή του θα είναι πάνω από 300 άλογα και 650 Nm.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup