Σύνδεση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΝΕΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΥΠΕΡ- ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ GOODYEAR KAI DUNLOP

Οι δύο εταιρείες παρουσίασαν τα νέα ελαστικά τους στην κατηγορία Ultra High Performance.

Νέο Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

H Goodyear λοιπόν παρουσίασε το Eagle F1 Asymmetric 3, το νέο Ultra-High Performance (UHP) θερινό ελαστικό της. Τα ελαστικά Ultra-High Performance έχουν κατά 31% βελτιωμένη επίδοση φθοράς πέλματος και αισθητά μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο, προσφέροντας στον οδηγό καλύτερο έλεγχο του οχήματος και μετατρέποντας την οδήγηση σε μια απολαυστική διαδικασία. Η οικογένεια των ελαστικών Eagle αποτελεί μία από τις κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία UHP και έχει μεγάλη προϊστορία ως προμηθευτής εξοπλισμού αρχικής τοποθέτησης (ΟΕ), αποτελώντας μάλιστα και το βασικό ελαστικό της νέας Jaguar XF. Πρόκειται για μία premium επιλογή της Goodyear, η οποία εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις στο φρενάρισμα και μεγάλη ακρίβεια ανταπόκρισης σε χειρισμούς τόσο σε υγρό όσο και σε στεγνό οδόστρωμα.

Η κατηγορία Ultra High-Performance αποτελεί μία αναπτυσσόμενη αγορά, η οποία αναμένεται να αυξηθεί και να ξεπεράσει τα 9 εκατομμύρια μονάδες, με προβλεπόμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 3% για τη χρονική περίοδο 2015- 2020. Ο ρυθμός αυτός οφείλεται κυρίως στην άνοδο των αυτοκινήτων μέσης, executive και μεγάλης κατηγορίας, καθώς και στα πολυτελή μοντέλα στα οποία τοποθετούνται ελαστικά της συγκεκριμένης κλάσης.

Το νέο Eagle F1 Asymmetric ενσωματώνει όλες τις νέες, καινοτόμες τεχνολογίες. Η τεχνολογία Active Braking αυξάνει την επιφάνεια επαφής και το κράτημα στο φρενάρισμα, με αποτέλεσμα τη μείωση της απόστασης φρεναρίσματος. Επιπλέον, η νέα σύνθεση του ελαστικού, με καινούργιο μίγμα που αυξάνει την πρόσφυση και με ρητίνη που «κολλάει» στο δρόμο, προσφέρουν δυνατό κράτημα με μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος και σταθερούς χειρισμούς. Η ενισχυμένη τεχνολογία κατασκευής έχει σαν αποτέλεσμα μία δομή πιο ισχυρή και ελαφριά που βελτιώνει τις επιδόσεις στους χειρισμούς, στις στροφές, στη φθορά του πέλματος και στην απόδοση του καυσίμου.

Το Eagle F1 Asymmetric 3 έχει περάσει τη δοκιμή του ανεξάρτητου οργανισμού DEKRA σημειώνοντας καταπληκτικές επιδόσεις στη φθορά πέλματος σε σύγκριση με άλλα premium ελαστικά της αγοράς. «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς από το γεγονός ότι το συγκεκριμένο ελαστικό συνεχίζει να έχει καλές επιδόσεις στις δοκιμές. Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της πρόσφατης δοκιμής της DEKRA επιβεβαίωσαν τις κορυφαίες επιδόσεις του σε επίπεδο χιλιομετρικών αποστάσεων», ανέφερε Alexis Bortoluzzi, Διευθυντής Marketing  Πελατών ΕΜΕΑ της Goodyear. Το νέο ελαστικό της Goodyear, Eagle F1 Asymmetric 3 είναι διαθέσιμο σε 41 διαφορετικές διαστάσεις από 17 έως 20 ίντσες.

Technology icons Sportmaxx RT 2

Νέο Dunlop Sport Maxx RT2

H Dunlop λάνσαρε το νέο Ultra-High Performance (UHP) θερινό ελαστικό της, το Sport Maxx RT2, διάδοχο του πολυβραβευμένου Sport Maxx RT. Πιστοποιημένο από τον ανεξάρτητο οργανισμό TÜV, το ελαστικό διακρίνεται για το εξαιρετικό κράτημα και την ακρίβεια χειρισμού που προσφέρει, ενώ σημείωσε και ταχύτερους χρόνους κατά τη δοκιμή σε πίστα σε σχέση με τον προκάτοχο του. Πιστό στο DNA της Dunlop, το ελαστικό αναπτύχθηκε με βάση τη φιλοσοφία της μάρκας «Πάντα Μπροστά» η οποία εστιάζει σε συναρπαστικές εμπειρίες οδήγησης. Επίσης, η μεγάλη αγωνιστική κληρονομιά της Dunlop, καθώς και οι νίκες της σε αγώνες αντοχής, υπήρξαν σημαντική πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία του νέου Sport Maxx RT2. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της συγκριτικής δοκιμής του ανεξάρτητου οργανισμού TÜV Süd έχει κορυφαίο κράτημα και ακρίβεια ανταπόκρισης, γεγονός που το καθιστά το καταλληλότερο για συνθήκες που απαιτούν υψηλές επιδόσεις.

Σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά:

Επαναστατικό υλικό πέλματος (ίχνος επαφής πέλματος), με συγκολλητική ρητίνη για μέγιστη πρόσφυση σε υγρό και στεγνό οδόστρωμα

Μεγάλα μπλοκ εξωτερικού ώμου– για βελτιωμένη πρόσφυση στις στροφές σε σύγκριση με το ελαστικό της προηγούμενης γενιάς

Μικρά τακούνια πέλματος για μείωση της απόστασης φρεναρίσματος, ιδιαίτερα σε μεγάλες ταχύτητες και σε σύγκριση με το ελαστικό προηγούμενης γενιάς

Ενισχυμένα υλικά κατασκευής που παρέχουν καλύτερη πληροφόρηση για τον δρόμο και ακρίβεια ανταπόκρισης σε σύγκριση με τα ελαστικά προηγούμενης γενιάς, με έμπνευση από την εμπειρία της Dunlop και τις νίκες της στον πιο σκληρό 24ωρο αγώνα, στην εξαιρετικά απαιτητική πίστα του Nurburgring

«Πρόκειται για το τέλειο Ultra-High Performance (UHP) ελαστικό για απαιτητικούς οδηγούς που αναζητούν την απόλυτη εμπειρία οδήγησης», δήλωσε ο Alexis Bortoluzzi, Διευθυντής Marketing Επιβατικών Ευρώπης της Goodyear Dunlop. «Και τα αποτελέσματα της δοκιμής επιβεβαιώνουν ότι κερδίσαμε μία  ισχυρή θέση στην κατηγορία UHP».

Ήδη το συγκεκριμένο ελαστικό έχει επιλεγεί για standard τοποθέτηση σε ένα από τα πλέον extreme μοντέλα δρόμου της αγοράς. Η Radical, γνωστή για τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα, επέλεξε το Sport Maxx RT2 της Dunlop για το μοντέλο της 2016 RXC Turbo. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει σχεδιαστικές επιρροές από το σύγχρονο design του πρωτότυπου οχήματος της εταιρείας για τους αγώνες του Le Mans και αποδίδει πάνω από 500 ίππους. Πετυχαίνοντας εξαιρετικούς συντελεστές κάθετης δύναμης χάρη στον εξελιγμένο αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος και των φτερών του, το RXC Turbo έχει σχεδιαστεί για απαιτητική χρήση σε πίστες, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να «κατακτήσει» ακόμη και τους πιο δύσκολους αυτοκινητόδρομους μετά από έναν σκληρό αγώνα.

Γιάννης Σκουφής

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Avatar

    izzy tyres

    01/09/2018 στις 10:44 πμ

    ενα απο τα καλυτερα ελαστικα υψηλων επιδοσεων αν οχι το καλυτερο! εξαιρετικη δουλεια καθως ειναι δοκιμασμενα σε δικη μας πιστα στη θεσσαλονικη !οφειλω να συγχαρω την εταιρια καθως ειμαι πανω στ κλαδο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup