Μπορεί ακόμα να μην υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις, υπάρχουν όμως «επίσημες» διαρροές, οι οποίες επιβεβαιώνουν όσα είχαμε γράψει πριν από ένα περίπου μήνα. Δηλαδή ότι η διάδοχος της Veyron, από την οποία υπάρχουν ακόμα μερικές ειδικές εκδόσεις διαθέσιμες, θα κινείται και πάλι από τον τοποθετημένο στο κέντρο W16 των 8.000 κυβικών, ο οποίος θα εξακολουθεί να κινεί και τους τέσσερις τροχούς. Από κει και πέρα όμως θα διαθέτει ένα ενσωματωμένο υβριδικό σύστημα με συσσωρευτές ιόντων λιθίου καθώς και ηλεκτρικά turbo μαζί με άμεσο ψεκασμό και η απόδοσή του θα φτάνει τους 1.500 ίππους. Και τα 1.500 Nm, τιμή που θα μπορούσε να είναι και μεγαλύτερη αν το σύστημα της μετάδοσης, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, μπορούσε να ανταπεξέλθει.
Τα 1.500 άλογα λοιπόν δείχνουν στον εξομοιωτή ικανά για μια τελική της τάξης των 460 χλμ./ ώρα και ο στόχος της Bugatti είναι και η διάδοχος της Veyron να είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στον κόσμο που να μπορεί να χρησιμοποιείται και καθημερινά.
Όσο για το 0-100 θα έρχεται σε λιγότερα από 2,5 δεύτερα, ενώ σε σχέση με τη Veyron το εσωτερικό θα είναι ακόμα πιο άνετο και πολυτελές και φυσικά εξοπλισμένο με οτιδήποτε ηλεκτρονικό μπορεί να φανταστεί κανείς, τόσο για άνεση και infotainment όσο και για ασφάλεια. Ειδικά τα τελευταία είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητα, όταν υπάρχουν από τη μια 1.500 ίπποι και από την άλλη σχεδόν 2.000 κιλά…
Γιάννης Σκουφής