Η Bugatti αποκάλυψε το τρίτο κατά σειρά μοντέλο παραγωγής της, τη νέα Tourbillion, η οποία έρχεται ως διάδοχος της Chiron και εντυπωσιάζει με τις προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά της.
Το όνομα της Bugatti Tourbillion παραπέμπει στα ειδικά ρολόγια πολυτελείας, ενώ τα πάντα σε αυτήν είναι ολοκαίνουργια. Από το μονοκόκ πλαίσιο και την αναβαθμισμένη ανάρτηση, μέχρι και το σύστημα πρόωσης.
Στην «καρδιά» της Tourbillion βρίσκεται ο νέος V16 των 8.300 κυβικών, ο οποίος είναι ατμοσφαιρικός και αποδίδει 1.000 ίππους. Επιπλέον, η νέα Bugatti διαθέτει ένα plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης, το οποίο περιλαμβάνει τρεις ηλεκτροκινητήρες -δύο στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω – με συνολική απόδοση 800 ίππων. Υπάρχει επίσης και μία μπαταρία χωρητικότητας 25 kWh στο κέντρο του αμαξώματος, η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 58 χιλιόμετρα.
Έτσι λοιπόν η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 1.800 ίππους, επιτρέποντας στην Tourbillon να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2 δευτερόλεπτα, έως τα 200 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα και έως τα 300 χλμ./ώρα σε εντυπωσιακά 10 δευτερόλεπτα.
Η τελική ταχύτητα των 380 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 25 δευτερόλεπτα, ενώ με τη χρήση του ειδικού Speed Key μπορεί να κινηθεί ακόμα και με 450 χλμ./ώρα.
Αισθητικά η Tourbillon διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία της Bugatti, με πρώτη και καλύτερη τη μάσκα «πέταλο», ενώ η αεροδυναμική σχεδίαση του αμαξώματός της να αποτελεί εξέλιξη αυτής της Chiron.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου επίσης εντυπωσιάζει, με τα σταθερά όργανα στο τιμόνι, τα οποία έχουν σχεδιαστεί από Ελβετούς ωρολογοποιούς.
Οι πρώτες από τις 250 συνολικά μονάδες της Tourbillion θα παραδοθούν το 2026, με την αρχική τιμή να ξεκινά από τα 3,6 εκατομμύρια ευρώ.