Σύνδεση

BMW

ΝΕΑ BMW M2: AYTH EINAI ME 370 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 0-100 ΣΕ 4,3

Αυτή είναι λοιπόν η νέα BMW M2 που αφενός…

Αυτή είναι λοιπόν η νέα BMW M2 που αφενός θα αντικαταστήσει τη M1 Coupe και τη M235i και αφετέρου συγκαταλέγεται στα πιο γρήγορα κουπέ της κατηγορίας της. Φυσικά αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στον κινητήρα της, το γνωστό πιά 6κύλινδρο turbo των 3.000 κυβικών που κινεί και τη X4 M40i (αυτός των Μ3 και Μ4 είναι άλλος με 2 turbo και όχι έναν όπως εδώ), ο οποίος αποδίδει 370 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 464 Nm από τις 1.400 έως τος 5.650 σ.α.λ., που καταλήγουν βέβαια στους πίσω τροχούς.

Με το overboost μάλιστα η ροπή φτάνει τα 500 Nm, ενώ σε ότι αφορά τις επιδόσεις το 0-100 έρχεται σε 4,5 δεύτερα με το στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων ή σε 4,3 στην περίπτωση που ο 6κύλινδρος turbo συνδυάζεται με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη MDCT των 7 σχέσεων. Η τελική σε κάθε περίπτωση περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250.

BMW-M2-1A

Για την ανάρτηση της Μ2 έχουν χρησιμοποιηθεί εξαρτήματα από αλουμίνιο που προέρχονται από τις Μ3 και Μ4, το τιμόνι με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση έχει χαρτογράφηση M, το διαφορικό Active M είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, ενώ τα αναβαθμισμένα φρένα έχουν τετραπίστονες μπλε δαγκάνες μπροστά.

Η θέση της M2 στη γκάμα της σειράς 2 γίνεται εξωτερικά άμεσα διακριτή, χάρη στους νέους προφυλακτήρες με τη μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, τα τονισμένα φτερά και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, μαζί με τις 19άρες ζάντες. Ανάλογη είναι και η εικόνα στο εσωτερικό, με σπορ τιμόνι και μπάκετ καθίσματα, σε συνδυασμό με επενδύσεις από ανθρακόνημα και λεπτομέρειες από χρώμιο.

BMW-M2-1B

Η βάρους 1.570 κιλών Μ2 –τα κιλά κατανέμονται σχεδόν ιδανικά (51,8:48,6) στους δύο άξονες– θα είναι διαθέσιμη από την ερχόμενη άνοιξη. Στη Γερμανία η τιμή της θα ξεκινά από 56.700 ευρώ, που είναι σχεδόν 16.000 λιγότερα σε σχέση με τη M4, ενώ είναι πιο ακριβή τόσο σε σχέση τόσο με το Audi RS3 των 367 ίππων (από 52.700 ευρώ) όσο και με την ανανεωμένη A45 AMG (από 51.051 ευρώ στη Γερμανία), που με 381 άλογα παραμένει η πιο δυνατή της κλάσης. Στην Ελλάδα οι διαφορές τιμής αναμένοντα μεγαλύτερες λόγω του κυβισμού της Μ2.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup