Στη BMW αυτήν την περίοδο ασχολούνται, μεταξύ άλλων, με το πρωτότυπο με την κωδική ονομασία F18 PHEV, που θα βασίζεται, σύμφωνα με το βρετανικό car, στο πλαίσιο της νέας σειράς 5 και θα ονομάζεται είτε i5 είτε i7.
O στόχος της παρουσίας του διπλός: αφενός να εμπλουτίσει τη γκάμα των μοντέλων i της γερμανικής εταιρείας και αφετέρου να ανταγωνιστεί άμεσα το Tesla Model S.
Το σύστημα πρόωσης της νέας BMW i θα βασίζεται στο PHEV του i8, αλλά θα έχει μεγαλύτερο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης -η συνδυαστική ισχύς θα φτάνει τα 550 άλογα– ενώ η μπαταρία θα εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 130 χιλιομέτρων. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το νέο i -για τη BMW είναι και θέμα κύρους καθώς η Tesla έχει τον πρώτο λόγο στη αγορά των μεγάλων ηλεκτρικών μοντέλων ειδικά στις ΗΠΑ όπου οι Γερμανοί έχουν μεγάλα συμφέροντα- θα κυκλοφορήσει το 2018 και στόχος είναι η τιμή πώλησής του να κυμανθεί κάτω από τις 100.000 ευρώ.
Επίσης πιθανό είναι η BMW να παρουσιάσει ένα αντίστοιχο i–concept στη Φρανκφούρτη, τον Σεπτέμβριο, στέλνοντας έτσι και ένα μήνυμα στον πολύ Elon Musk.
Γιάννης Σκουφής