Σύνδεση

BMW

H νέα BMW 2 Active Tourer έχει δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις

Η BMW παρουσίασε πλέον και επίσημα την καινούργια γενιά του πολυμορφικού της, της 2 Active Tourer και έκοψε την εφταθέσια έκδοσή της, την Grand Tourer, εξαιτίας της περιορισμένης ζήτησής της.

Αισθητικά οι σχεδιαστές της γερμανικής εταιρείας εξέλιξαν αλλά δεν εγκατέλειψαν τις βασικές του αμαξώματος, έδωσαν μεγαλύτερη έμφαση στην αεροδυναμική (συντελεστής οπισθέλκουσας, Cd, 0,26), έδωσαν μεγαλύτερη κλίση στη βασική γραμμή που ανεβαίνει πιο έντονα προς τα πίσω, αύξησαν όλες τις διαστάσεις (μήκος συν 32 χιλιοστά, συνολικά 4,386 μέτρα).

Φυσικά, όπως άλλωστε σε όλες τις σύγχρονες BMW, υιοθέτησαν μια αισθητά πιο μεγάλη μάσκα με κινούμενες, ανάλογα με τις συνθήκες ψύξης γρίλιες.

Στο εσωτερικό και παρά τα πολλά κοινά της νέας 2 Active Tourer με την επίσης νέα σειρά 1 -μεταξύ αυτών το νέο πλαίσιο UKL ΙΙ για την εμπρός κίνηση- το πρότυπο ήταν η πλήρως ηλεκτρική iX.

Έτσι υπάρχει το ενιαίο οπτικά κυρτό σύνολο του ψηφιακού πίνακα οργάνων και της προγραμματιζόμενης σε ότι αφορά το μενού οθόνης αφής του συστήματος infotainment που είναι της τελευταίας γενιάς. Ο εξοπλισμός άνεσης, ασφάλειας, υποβοήθησης και διασύνδεσης είναι πλήρης και με δυνατότητα εκ των υστέρων προσθηκών μέσω αναβάθμισης λογισμικού (Functions on Demand).

Οι χώροι στο πίσω κάθισμα είναι άνετοι -η δυνατότητα μετακίνησής του κατά 13 εκατοστά είναι προαιρετική- ενώ το πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα 470 λίτρα για τις εκδόσεις με συμβατικά κινητήρια σύνολα (406 λίτρα στα PHEV και 415 στα ήπια υβριδικά) και φτάνει έως τα 1.455 λίτρα όταν αναδιπλωθούν πλήρως οι πλάτες του πίσω καθίσματος (σε αναλογία 40:20:40).

Η βασική έκδοση είναι η 218i με τον τρικύλινδρο turbo των 1.500 κυβικών και των 136 ίππων. Ακολουθούν οι 220i και 223i και οι δύο με ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV) και 156 και 204 ίππους από 1.500 και 2.000 κυβικά αντίστοιχα.

Δίλιτρη με 150 ίππους και χωρίς MHEV είναι και η diesel 218d, ενώ η γκάμα περιλαμβάνει και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, τις 225e και 230e xDrive. Εδώ το σύνολο πρόωσης αποτελείται από τον τρικύλινδρο των 1.500 κυβικών στον εμπρός άξονα και ένας ηλεκτροκινητήρα στον πίσω. Έτσι εξασφαλίζεται η τετρακίνηση, ενώ η συνδυαστική τους απόδοση είναι 245 και 326 ίπποι αντίστοιχα.

Η μπαταρία του συστήματος έχει μεγαλώσει από τις έως τώρα 10,0 kWh στις 16,3 με αποτέλεσμα η ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 80 χιλιόμετρα, ενώ μεγαλύτερος (7,4 kW) είναι και ο ενσωματωμένος φορτιστής (on board) προκειμένου να εξασφαλίζεται η πιο γρήγορη φόρτιση (2,5 ώρες σε wallbox, σχεδόν 8,0 ώρες σε στάνταρ οικιακό δίκτυο).  

Η νέα BMW 2 Active Tourer, με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων αλλά και την ηλεκτρική πέμπτη πόρτα, θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές τους 2022 και σε τιμές αυξημένες σε σχέση με τις 28.480 ευρώ που κοστίζει η τρέχουσα 218i.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε τι κάνουν οι Άραβες για να ξεκολλάνε τα αυτοκίνητα στην άμμο (Video)

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο πιο γρήγορος είναι ένας πιλότος Φόρμουλα 1 από απλούς οδηγούς; (Video)

F1

Το TOGG, το τούρκικο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πήρε τους δρόμους

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup