Έχουμε δει το πρωτότυπο και τώρα, στις αρχές Μαρτίου στο Σαλόνι της Γενεύης θα δούμε και την έκδοση παραγωγής του Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid EV.
Πίσω από το μακροσκελές αυτό όνομα κρύβεται η νέα γενιά του μεσαίου SUV της ιαπωνικής εταιρείας, αλά και το πρώτο ηλεκτροκινούμενο τετρακίνητο. Και λέμε ηλεκτροκινούμενο γιατί το Outlander Plug-in Hybrid EV έχει σχεδιαστεί να κινείται με ηλεκτρική ενέργεια και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης του -στη συγκεκριμένη περίπτωση ένας δίλιτρος βενζίνης– να λειτουργεί σα γεννήτρια (range extender) και να παρέχει επιπλέον πρόωση όποτε αυτή απαιτείται.
Πρακτικά το νέο υβριδικό Outlander έχει τρία προγράμματα λειτουργίας: αυτό με τους δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα κι έτσι εξασφαλίζεται η τετρακίνηση), με τους δύο ηλεκτροκινητήρες και τη γεννήτρια και τέλος στους δύο να προστίθεται και ο δίλιτρος βενζίνης για καλύτερες επιδόσεις.
Με καθαρά ηλεκτρική λειτουργία η αυτονομία μπορεί να φτάσει και τα 55 χιλιόμετρα, ενώ συνολικά προσεγγίζει τα 900, ενώ σύμφωνα με τις ιαπωνικές νόρμες μέτρησης η μέση κατανάλωση είναι ένα εντυπωσιακό 1,9 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα και μια εξίσου εντυπωσιακή εκπομπή CO2 κάτω από τα 50 γραμμάρια το χιλιόμετρο.
{gallery}photos/32/ECOLOGY/MITSUBISHI-OUTLANDER-PLUGIN{/gallery}