Σύνδεση

MINI

MINI ROCKETMAN

Συμπύκνωση. Αυτή είναι μάλλον η πιο σωστή λέξη που χαρακτηρίζει το καινούργιο πρωτότυπο της MINI, το οποίο από πλευράς μεγέθους είναι ίδιο ή σχεδόν ίδιο με το αρχέτυπο του Ισιγόνη και σημαντικά πιο μαζεμένο σε σχέση με αυτά που κυκλοφορούν στους δρόμους μας.

Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι το μήκος του μόλις που ξεπερνά τα 3,40 μέτρα, το ύψος του παραμένει κάτω από το 1,40, ενώ το πλάτος του των 1,90 μέτρων μαζί με τους καθρέφτες καθιστά σαφή τα δυναμικά του χαρακτηριστικά.

Αυτή είναι η μια πλευρά του Rocketman, καθώς η άλλη είναι αυτή ενός ιδιαίτερου αυτοκινήτου για την πόλη, με τρεις συνολικά πόρτες με πρωτότυπη άρθρωση. Η πίσω μάλιστα ανοίγει σε δύο τμήματα, εκ των οποίων το κάτω είναι σα συρτάρι που εκτείνεται μέχρι και 35 εκατοστά πέρα από το αμάξωμα.

Παράλληλα το εσωτερικό προχωρά το χαρακτηριστικό design των σύγχρονων MINI ένα βήμα πιο κάτω, με τρισδιάστατο σχεδιασμό των ενδείξεων στο παραδοσιακά τεράστιο βασικό όργανο και με τον επιλογέα αλά joystick να έχει μετακινηθεί από την κεντρική κονσόλα στο τιμόνι και να έχει γίνει ακόμα πιο πρακτικός.

Έξυπνο είναι και το χωροτακτικό layout του Rocketman, μιας και ακολουθεί τη λογική και τη φιλοσοφία του αρχέτυπου Mini, που είναι η εξασφάλιση των μεγαλύτερων δυνατών χώρων στο ελάχιστο δυνατό αποτύπωμα.

Έτσι λοιπόν μπορεί να φιλοξενήσει από 2 μέχρι και 4 επιβάτες, έχοντας 3 καθίσματα με παραδοσιακό look και ελάχιστο βάρος που μετακινούνται κατά μήκος, αλλά και ένα επιπλέον που διπλώνει η πλάτη του και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση φόρτωσης.

Στην περίπτωση που υπάρχουν μόνο ο οδηγός με το συνοδηγό τα καθίσματά τους μετακινούνται τελείως προς τα πίσω, ενώ προς τα πίσω μετατοπίζεται και το ταμπλό, προκειμένου να υπάρχει η καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους και μια πιο τονισμένη σπορ αίσθηση.

Όταν στην παρέα προστεθεί και τυχόν 3ος μετακινείται το κάθισμα του συνοδηγού προς τα εμπρός για να προκύψει έτσι ο απαιτούμενος χώρος, ενώ για τον 4ο επιστρέφει το ταμπλό στην αρχική του θέση και μετατοπίζεται αντίστοιχα και ο οδηγός.

Ένα άλλο στοιχείο του Rocketman που παρουσιάζει ενδιαφέρον είναι το χωροδικτύωμά του από ανθρακόνημα, το οποίο μάλιστα είναι εμφανές τόσο στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου όσο και γύρω από τις πόρτες αλλά και στο εσωτερικό, ενώ η παρουσία του εγγυάται και τον περιορισμό του βάρους.

Μάλιστα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ενσωματώνεται άμεσα το σύστημα πρόωσης προκειμένου να εξοικονομούνται και επιπλέον κιλά, με αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση, πάντα σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, να κυμαίνεται γύρω στα 3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Όσο για τις εκπομπές CO2 υπολογίστε 94 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

{gallery}photos/25/NEWS/MINI-ROCKETMAN{/gallery}


Επόμενο:

GIRLS, GIRLS, GIRLS

Μη χάσεις:

HYUNDAI i40

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz