Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

MINI John Cooper Works Buggy: με κίνηση μόνο πίσω για νίκη στο Ντακάρ

Τελικά και η Mini υπέκυψε στον πειρασμό να συμμετάσχει με όχημα τύπου Buggy στον φημισμένο Ράλι του Ντακάρ, καθώς όπως δείχνουν τα αποτελέσματα αυτού του είδους τα αυτοκίνητα έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα τετρακίνητα. Μπορεί να χάνουν σε ελκτική πρόσφυση, όμως λόγω του ότι οι κανονισμοί τους το επιτρέπουν, μπορούν να έχουν μεγαλύτερους τροχούς, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ενώ και το χαμηλότερο βάρος  λειτουργεί θετικά.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση η Mini συνεργάστηκε με την εταιρία X-raid για την δημιουργία του JCW Buggy. Στην κατασκευή του έχει χρησιμοποιηθεί ένα σωληνωτό πλαίσιο ενώ το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από Kevlar και carbon fiber. Πάντως εμφανισιακά δεν δείχνει αμυδρές συγγένειες με το γνωστό μας Mini, κάτι που προέκυψε βέβαια και από τις ανάγκες για ψύξη των μηχανικών μερών και του κινητήρα.

Ο τελευταίος προέρχεται από την γκάμα της BMW, και είναι ένας εξακύλινδρος εν σειρά 3 λίτρων με απόδοση περί τους 340 ίππους και ροπή που φθάνει στα 800 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Στο αγώνα θα συμμετέχει και η γνωστή από πέρσι “συνταγή” με το τετρακίνητο JCW Rally. Οι συμμετοχές της εταιρίας θα είναι επτά, τρεις με το Buggy και οδηγούς τους Mikko Hirvonen, Bryce Menzies και Yazeed Al-Rajhi και άλλες τέσσερις με το τετρακίνητο και οδηγούς τους Orlando Terranova, Jakub Przygonski, Joan “Nani” Roma και Boris Garafulic.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup