Σύνδεση

Featured

Πόσο λέτε ότι πουλήθηκε αυτή η τρακαρισμένη Porsche 959;

H 959 είναι το πρώτο hyper car της Porsche και πριν από 30 χρόνια, όταν και είχε παρουσιαστεί ήταν το πιο γρήγορο μοντέλο παραγωγής του κόσμου, χάρη στους 450 ίππους που απέδιδε ο εξακύλινδρος boxer της των 2.800 κυβικών με τα δύο turbo στη σειρά.

Η 959 κατασκευάστηκε ακριβώς 292 φορές, γιατί τόσες χρειάζονταν για να πάρει την αγωνιστική της ομολογκασιόν, που στη συνέχεια έφεραν δύο νίκες στο Παρίσι- Ντακάρ. Τις 292 λοιπόν σούπερ Porsche είχαν αποκτήσει τότε ισάριθμοι διάσημοι οπαδοί της μάρκας -μεταξύ αυτών και ο διάσημος συνθέτης Herbert von Karajan, o οποίος είχε περάσει τότε προ πολλού τα 90.

Φυσικά όταν πωλείται μια 959 είναι γεγονός και οι τιμές ξεκινούν, σε δολάρια, από επταψήφια ποσά.

Το ποσό με το οποίο άλλαξε χέρια η συγκεκριμένη 959 των φωτογραφιών μας σε δημοπρασία στο Monterey φυσικά και δεν ήταν τόσο υψηλό- για ευνόητους λόγους φυσικά, όπως μπορείτε να δείτε. Παρόλο αυτά έπιασε γύρω στις 550.000 δολάρια -δεν γνωρίζουμε το ακριβές ποσό με το οποίο βρήκε καινούργιο ιδιοκτήτη.

Το κόστος της επισκευής δεν θα είναι διόλου ευκαταφρόνητο, μιας και θα ανέρχεται στο κόστος μιας ολοκαίνουργιας 911, ενώ στα συν της είναι τα μόλις 3.657 μίλια που έχει στο κοντέρ της. Και λέμε μίλια γιατί ήταν ευθύς εξαρχής αμερικανικών προδιαγραφών, οπότε συνυπολογίζοντας τόσο αυτό όσο και το συνολικό κόστος προκειμένου να είναι έτοιμη να βγει πάλι στο δρόμο η αγορά μάλλον συμφέρουσα ακούγεται.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup