Σύνδεση

Featured

Δείτε την αναβίωση μιας κλασικής Porsche 911 με σύγχρονα υλικά

1990 Porsche 911 restored and modified by Singer Vehicle Design using results of Dynamics and Lightweighting Study [DLS] undertaken with Williams Advanced Engineering and other technical partners.

Η αειθαλής Porsche 911 επιστρέφει με ένα σύγχρονο μηχανολογικό πακέτο και με την κλασική της αισθητική να τονίζεται ακόμα περισσότερο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η αμερικανική Singer συνεργάστηκε με την Williams Advanced Engineering για να προκύψει μία πανέμορφη κλασική 911 που θα κατασκευαστεί σε μόλις 75 μονάδες.

Από τις πολλές αναβαθμίσεις που υπάρχουν -τόσο σε οπτικό, όσο και σε μηχανικό επίπεδο- ξεχωρίζει η πράσινη βαφή, τα custom φωτιστικά σώματα και φυσικά το ιδιαίτερο σαλόνι με τα μπάκετ καθίσματα και τον race επιλογέα. Το όλο πρότζεκτ αποκαλείται DLS (Dynamics and Lightweight Study) και συμμετείχαν διάφοροι προμηθευτές, όπως η Michelin, η Brembo και η BBW Motorsport για να δημιουργηθεί μία ονειρεμένη εκδοχή μιας Porsche 964 του 1990 (η οποία είχε γίνει παραγγελία από έναν πελάτη της Singer, αλλά το αποτέλεσμα ήταν τόσο πετυχημένο για να δρομολογηθούν στο Oxfordshire της Βρετανίας ακόμη 75 τέτοια εξατομικευμένα «πορσικά»).

Η Williams ανέλαβε την αναβάθμιση του ατμοσφαιρικού 4-κύλινδρου boxer των 4.000 κ.εκ. που αποδίδει 500 άλογα που επιμελήθηκε και ένας θρυλικός μηχανικός της Porsche, ο Hans Mezger, που επέλεξε ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο της Hewland. Χάρη στην χρήση πανάλαφρων υλικών (μαγνήσιο, τιτάνιο και κάρμπον).

1990 Porsche 911 restored and modified by Singer Vehicle Design using results of Dynamics and Lightweighting Study [DLS] undertaken with Williams Advanced Engineering and other technical partners.

Το απόβαρο δεν ξεπερνά τα 990 κιλά, ενώ η αεροδυναμική έχει νέα μελέτη CFD με νέα πίσω πτέρυγα και διαχύτη. Στην εξέλιξη της σούπερ πράσινης 911 που βλέπετε συμμετείχε ο αγωνιζόμενος Marino Franchitti, καθώς και ο πολύς Chris Harris που παρουσιάζει και την εκπομπή Top Gear. Όπως και να έχει πρόκειται για ένα πραγματικό κόσμημα, και σίγουρα οι ελάχιστοι που θα το αποκτήσουν θα την χαρούν και με το παραπάνω (ή θα βγάλουν αρκετά χρήματα όταν σε λίγα χρόνια θα έχει γίνει ένα πανάκριβο συλλεκτικό κομμάτι). 

Παναγιώτης Τριτάρης

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3856″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured