Σύνδεση

Featured

Αυτό είναι το εντυπωσιακό εσωτερικό της ηλεκτρικής Mercedes EQS με τη Hyperscreen

Μετά τα σκίτσα η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα και φωτογραφίες του εντυπωσιακού εσωτερικού της EQS, της ναυαρχίδας της ηλεκτρικής υπο- μάρκας της EQ.

Η Hyperscreen, που έχει πλάτος 141 εκατοστών, αποτελείται από τρεις μεμονωμένες οθόνες που βρίσκονται κάτω από ένα κυρτό, ενιαίο, λεπτό και ιδιαίτερα ανθεκτικό κρύσταλλο που έχει πάρει το τελικό του σχήμα σε θερμοκρασία 650 βαθμών Κελσίου. Ενδιαφέρον είναι πως η Hyperscreen στηρίζεται σε συνολικά πέντε βάσεις που σε περίπτωση ατυχήματος υποχωρούν, ενώ ενσωματώνει και τους αεραγωγούς.

Από κει και πέρα υπάρχουν 8 επεξεργαστές και 24 GΒ RAM, ενώ 12 συνολικά ηλεκτρικά μοτεράκια εξασφαλίζουν την απτική ανάδραση στο χειρισμό της οθόνης αφής. Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται είναι OLED εκτός από την περιοχή μπροστά από το τιμόνι που αντιστοιχεί στον πίνακα οργάνων και όπως και στη νέα S-Class έχει τη δυνατότητα τρισδιάστατων απεικονίσεων. Η λογική λειτουργίας της κεντρική οθόνης ονομάζεται Zero Layer. Αυτό σημαίνει πως οι πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός απεικονίζονται όλες προκειμένου να είναι άμεση και εύκολη η χρήση.

Επίσης υπάρχει μια επιφάνεια 0,24 τετραγωνικών μέτρων που αφορά το συνοδηγό και στην οποία οι βασικές λειτουργίες (πλοήγηση, ραδιόφωνο και media καθώς και το τηλέφωνο) είναι σε πρώτη ζήτηση. Φυσικά υπάρχει και τεχνητή νοημοσύνη, που έχει τη δυνατότητα να κάνει και προτάσεις σε οδηγό και συνοδηγό.

Η Hyperscreen δεν περιλαμβάνεται στη λίστα του βασικού εξοπλισμού της EQS αλλά σε αυτή του επιπλέον. Η στάνταρ διαμόρφωση του ταμπλό της θα είναι αντίστοιχη αυτής της νέας S-Class.

Από κει και πέρα και σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Mercedes η νέα EQS έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) μόλις 0,20, που είναι βέβαια ρεκόρ για μοντέλο παραγωγής. Η εξαιρετική αεροδυναμική της βοηθά στην επίτευξη της μεγάλης αυτονομίας των 700 χιλιομέτρων, που εξασφαλίζεται κατά κύριο λόγο από τη μεγάλη μπαταρία των 107 kWh.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Mokka είναι το πιο ενδιαφέρον Opel εδώ και χρόνια

Featured

Κάπως έτσι θα είναι το νέο Kia Sportage; (Video)

Featured

Δείτε το αστείο video της Mercedes-Benz για το αυτόνομο παρκάρισμα

Featured

Αυτή είναι η συλλεκτική Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition

Featured




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup