Σύνδεση

Featured

Η Mercedes E-Class ανανεώνεται, κυρίως τεχνολογικά

Μέσα στο καλοκαίρι η Mercedes θα παρουσιάσει την ανανεωμένη εκδοχή της E-Class, η οποία πωλείται στην τρέχουσα μορφή της (W213) από το 2016 και έχει έρθει ο χρόνος για ένα facelift της. Το οποίο δεν θα είναι τόσο αισθητικό, οι αλλαγές θα είναι στα σημεία μιας και το σχήμα της καλά κρατεί όπως μπορούμε να δούμε και από τις επίσημες καμουφλαρισμένες φωτογραφίες από τις δοκιμές στις ΗΠΑ, όσο τεχνολογικό.

Έτσι λοιπόν η E-Class θα αποκτήσει καινούργιο λογισμικό σε όλους τους τομείς, την τελευταία γενιά του συστήματος infotainment MBUX και ένα νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με διαισθητικές επιφάνειες αφής. Από κει και πέρα θα υπάρχει αναβάθμιση στο σύστημα ημι- αυτόνομης οδήγησης καθώς και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, καθώς και στις λειτουργίες Energizing που δημιουργούν ένα όσο το δυνατόν καλύτερο περιβάλλον στο άνετο και πολυτελές εσωτερικό του μοντέλου που παραδοσιακά αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της γκάμας της Mercedes.

Οι γραμμές εξοπλισμού πλέον θα είναι τρείς, καθώς η βασική καταργείται: η Avantgarde, η Exclusive που θα έχει το αστέρι στην παραδοσιακή θέση του στο καπό και η AMG.

Σε ότι αφορά την ανανεωμένη γκάμα των κινητήρων μπορεί να μην έχουν ακόμα δοθεί στοιχεία και λεπτομέρειες στη δημοσιότητα αλλά η γερμανική εταιρεία αναφέρει πως θα υπάρχουν συνολικά 7 plug-in υβριδικές εκδόσεις, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι τετρακίνητες 4MATIC και τα στέισον. Που όπως και τα κουπέ και κάμπριο στην πορεία θα ακολουθήσουν την ανανέωση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα προέρχεται από την αντίστοιχη GLC και θα επιτρέπει καθαρά ηλεκτρική κίνηση για έως και 50 χιλιόμετρα, ενώ η μακριά έκδοση που διατίθεται στη Κίνα θα μπορεί να καλύψει μέχρι και 100.

Αυτό που είναι ήδη γνωστό είναι η προσθήκη μιας ήπιας υβριδικής έκδοσης (MHEV) του τετρακύλινδρου turbo βενζίνης των 2.000 κυβικών που θα αποδίδει 272 ίππους, ενώ 95 παραπάνω, δηλαδή 367 ίππους, θα αποδίδει η αντίστοιχη εκδοχή του τρίλιτρου εξακύλινδρου σε σειρά με τον εσωτερικό κωδικό M256. Και στις δύο περιπτώσεις το ενσωματωμένο σύστημα μίζας- γεννήτριας θα συμβάλλει όποτε χρειάζεται 15 kW.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup