Σύνδεση

Featured

Από πόσα κυβικά λέτε πως ξεκινά στην Κίνα η πολυτελέστατη Mercedes CLS των 5,0 μέτρων;

Η CLS είναι το αυτοκίνητο που ξεκίνησε τη μόδα των μεγάλων τετράθυρων κουπέ, ενώ στην πορεία η ίδια η Mercedes κατέβηκε κατηγορία παρουσιάζοντας την προσθιοκίνητη CLA, που ξεκινά από 1.332 κυβικά.

Η εμφανώς μεγαλύτερη και ακριβότερη CLS ξεκινά, λογικά και αναμενόμενα από τα 2.000 κυβικά και με ηλεκτρική υποβοήθηση. Όχι όμως σε όλες τις αγορές, γιατί στην Κίνα είναι διαθέσιμη και ως CLS 260 και κάτω από το μεγάλο καπό της βρίσκεται ένας τετρακύλινδος βενζίνης, επίσης ηλεκτρικά υποβοηθούμενος, ο οποίος αποδίδει 184 ίππους.

Η έκπληξη είναι ο κυβισμός του των μόλις 1.500 κυβικών, επιλογή που σαφώς και ξαφνιάζει για την κατηγορία πολυτελείας αλλά από την άλλη έχει επεξήγηση. Ο ένας λόγος είναι η αδιαφορία των Κινέζων για τους κινητήρες των αυτοκινήτων τους, καθώς για αυτούς μετρά το μέγεθος και όχι τα κυβικά, καθώς και ο εξοπλισμός. Όσο πιο πλούσιος τόσο το καλύτερο.

Επίσης το φορολογικό σύστημα «τιμωρεί» αυτοκίνητα πάνω από τα 1.500 κυβικά, οπότε η Mercedes έκανε τη συγκεκριμένη επιλογή για να καταστήσει τη CLS πιο προσιτή. Όχι απαραίτητα και φτηνή όμως, καθώς η τιμής της ξεκινά από τις 75.000 ευρώ.

Η συγκεκριμένη πάντως πρακτική του παντρέματος ενός μεγάλου αμαξώματος με ένα μικρό σε κυβισμό κινητήρας δεν είναι σπάνια στην Κίνα, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως εφαρμοζόταν πριν από όχι και πάρα πολλά χρόνια και στη χώρα μας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup