Σύνδεση

Featured

Από πόσα κυβικά λέτε πως ξεκινά στην Κίνα η πολυτελέστατη Mercedes CLS των 5,0 μέτρων;

Η CLS είναι το αυτοκίνητο που ξεκίνησε τη μόδα των μεγάλων τετράθυρων κουπέ, ενώ στην πορεία η ίδια η Mercedes κατέβηκε κατηγορία παρουσιάζοντας την προσθιοκίνητη CLA, που ξεκινά από 1.332 κυβικά.

Η εμφανώς μεγαλύτερη και ακριβότερη CLS ξεκινά, λογικά και αναμενόμενα από τα 2.000 κυβικά και με ηλεκτρική υποβοήθηση. Όχι όμως σε όλες τις αγορές, γιατί στην Κίνα είναι διαθέσιμη και ως CLS 260 και κάτω από το μεγάλο καπό της βρίσκεται ένας τετρακύλινδος βενζίνης, επίσης ηλεκτρικά υποβοηθούμενος, ο οποίος αποδίδει 184 ίππους.

Η έκπληξη είναι ο κυβισμός του των μόλις 1.500 κυβικών, επιλογή που σαφώς και ξαφνιάζει για την κατηγορία πολυτελείας αλλά από την άλλη έχει επεξήγηση. Ο ένας λόγος είναι η αδιαφορία των Κινέζων για τους κινητήρες των αυτοκινήτων τους, καθώς για αυτούς μετρά το μέγεθος και όχι τα κυβικά, καθώς και ο εξοπλισμός. Όσο πιο πλούσιος τόσο το καλύτερο.

Επίσης το φορολογικό σύστημα «τιμωρεί» αυτοκίνητα πάνω από τα 1.500 κυβικά, οπότε η Mercedes έκανε τη συγκεκριμένη επιλογή για να καταστήσει τη CLS πιο προσιτή. Όχι απαραίτητα και φτηνή όμως, καθώς η τιμής της ξεκινά από τις 75.000 ευρώ.

Η συγκεκριμένη πάντως πρακτική του παντρέματος ενός μεγάλου αμαξώματος με ένα μικρό σε κυβισμό κινητήρας δεν είναι σπάνια στην Κίνα, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως εφαρμοζόταν πριν από όχι και πάρα πολλά χρόνια και στη χώρα μας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured