Σύνδεση

Mercedes-Benz

MERCEDES-BENZ: “ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ”

Παρά την γενικότερη αναστάτωση που επικρατεί με τους diesel κινητήρες (με ευθύνη κυρίως των ίδιων των εταιριών) η Mercedes φαίνεται αποφασισμένη να επιμείνει στην συγκεκριμένη τεχνολογία και να την στηρίξει για τα επόμενα χρόνια.

Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του ο CEO της εταιρίας Dieter Zetsche: “Αξίζει να στηρίξουμε τους diesel κινητήρες. Είμαστε πεπεισμένοι, όπως και η υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία, ότι οδεύουμε προς την ηλεκτροκίνηση. Μέχρι όμως αυτό να συμβεί, η περεταίρω μείωση του διοξειδίου του άνθρακα θα γίνει μέσω των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Και εδώ οι πετρελαιοκινητήρες θα παίξουν αποφασιστικό ρόλο”.

Ως πρώτο βήμα της στήριξης της Γερμανικής εταιρίας στην συγκεκριμένη τεχνολογία είναι η απόφασή της να προχωρήσει σε εθελούσια “ανάκληση” τριών εκατομμυρίων αυτοκινήτων της σε όλη την Ευρώπη για βελτιώσεις στο λογισμικό τους. Ένα πρόγραμμα που όπως φαίνεται θα κοστίσει πάνω από 250 εκατομμύρια ευρώ και πάνω από 18 μήνες για να ολοκληρωθεί.

Διάχυτη είναι πλέον η πεποίθηση μέσα στην εταιρία ότι πρέπει να γίνουν τα σωστά βήματα (και όχι οι “πλάγιες” μέθοδοι) ώστε οι κινητήρες αυτοί να είναι οικολογικά σωστοί, μέχρι την πλήρη επικράτηση των ηλεκτροκίνητων. Ο Zetsche αρνήθηκε την ύπαρξη συνομιλιών τύπου καρτέλ με τις άλλες Γερμανικές εταιρίες. Όπως μάλιστα δήλωσε με νόημα: “Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται αυτή την στιγμή στα πρωτοσέλιδα όλου του κόσμου. Και όχι για καλό λόγο. Γνωρίζω ότι όλοι θέλουν διαφάνεια αυτή την στιγμή. Αλλά δεν μπορώ να σχολιάζω φήμες”.

Όπως και να έχει πάντως, όλες οι Γερμανικές εταιρίες βρίσκονται αυτό τον καιρό στο μάτι του κυκλώνα, και έχουν περάσει στην “αντεπίθεση” για να αποφύγουν στον ένα ή στον άλλο βαθμό τις έρευνες και τα πρόστιμα για τις παράνομες μεθοδεύσεις με τους diesel. Και ο Dieter Zetsche γνωρίζει πολύ καλά ότι αν δεν υπάρξει αντίδραση στο μεγαλύτερο δυνατό επίπεδο, τότε το κακό που έχει ήδη γίνει θα είναι χωρίς επιστροφή.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Video- δοκιμή: νέο Hyundai Tucson







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup